Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

VI från Linköping Del 3!!!!

Fru T skrev 2009-04-20 14:20:21 följande:
    jag har lekt av mig på det sättet att ja levt singellivet å gjort va fan ja vill när ja vill å lite tillome när ja inte vill men ja har fan INTE levt klart, nu går ja in i en helt ny fas i livet å ska leva där å när ja blir gammal så drömmer ja om att leva det liv min mormor å hennes man gör, dom reser världen runt å bara njuter... Tedde å ja visste vad vi ville med varandra då allting bara klafade direkt när vi träffadess å på onsdag har vi vart tillsammans i två år, vi är redan gifta å snart har vi vår lilla kärleksbarn här med...
    grattis på 2 årsdagen i förskott...

bidde gröt o kaviarmacka till lunch..
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-04-20 14:27:10 följande:
    Tack Ewa för trevligt sällskap. Wille e ju bara såå söt När ja kom hem så står det en dum bil på MIN parkering dom håller på att renovera en hel trappuppgång här å då är det nån dum byggare som ställt sig där *grumpf*
    ja idag va han på bra humör... lovar att det tog inte mer än 20 sek så sov han efter att han fått mat... ska bara ta hand om hans dyngsura kläder som ligger ibadkaret nu..
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-04-20 14:33:46 följande:
    katten springer fortfarande runt o luktar på allt som hunden rört...
  • Firstandhappy

oh oh oh ska hämta mannen sen efter jobbet o åka o titta på färg till willes rum...

Fru T skrev 2009-04-20 14:32:32 följande:
    Tack inte för att vi kommer fira den men ja kanske ska ta å laga mat till min man för en gångsskull, är ju trots allt den ända kvällen han är ledig den här veckan kom ja på nu Vi har ju bröllopsdagen att fira så då känns det inte lika viktigt att fira årsdagen Här blidde det två skålar me frosties å mjölk extre perfekt å ställa på magen när man käkar
    bjud han på frosties... vettja.. {#lang_emotions_cheers}
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-04-20 14:39:26 följande:
    ja hon fick sig väll en chock stackarn, är blev hanni välkomnad hem av Sture med massa kel
    ändå är UrrBurr van vid hundar, fast mer valp då kanske... jaja hon attackerade ju bara lite... mycket att skydda wille med.. ohh mys-sture... bästaste katten i stan.
    Fru T skrev 2009-04-20 14:38:04 följande:
    hahaha ja man ska ju göra vad man är bra på
    precis, därför jag ska ha 2 pojkar... bäst på att grädda dom..
  • Firstandhappy

nä nu blir det nog en sussa kudde en stund om jag ska orka med att leta efter färg..

• Firstandhappy

bra färg på pojkrum??? ja förutom blått då?? funderar även på fondvägg..

• Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-04-20 16:39:07 följande:
    Verkligen och då är det nog väldigt rätt. För oss klickade det direkt och vi har varit oskiljaktiga sen dess.
    samma här... fast ibland är även han billig...
    blir beige o brunt på rummet med nalle-bård, hittade verkligen ingen fin grön färg.
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-04-20 19:48:01 följande:
    attsingen EWA ja kunde ju tagit me mig galjorna jue...
    ja det kunde du ju... attsingens att vi inte tänkte på det, va så ockupperad av att komma ihåg bärselen till maria... ja ja..
  • Firstandhappy

O inte kunde jag hålla mig ifrån färgen heller... attsingens, hatar att mannen alltid har rätt o känner mig...
    men jag skulle ju bara provmåla lite juh... knider mina små knubbiga fingrar***

Samma mörkbruna som wille får på sin fondvägg kommer vi ta i hela sovrummet med en brun/guldig fondvägg i huvudändan av sängen..

Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!