Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

VI från Linköping Del 3!!!!

Mizzz skrev 2009-04-19 10:28:01 följande:
    Men ring förlossningen på en gång, det låter ju inget vidare det där. Har ditt blodtryck och äggvita varit bra det senast besöken hos BM?
    yes, jag är friskare o mär bättre än någonsin när jag är gravid...
  • Firstandhappy

hjärnstillestånd!!
    har ingen telefonkatalog o kommer fan inte på vad jag ska söka på!!
    kan nån hjälpa mig med nummret till förlossningen?

• Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-04-19 10:32:55 följande:
    Fyy vad hemskt du har det Ja tror min lilla har eller åtminstonne håller på att fixera sig, det iiilar som fan å trycker neråt... Men ja har fortfarande sluppit revbensträffarna Ska ju till bm på fredag igen så då får ja se hur hon ligger där inne... igår va det så livat å spetsiga delar som stack ut lite här å var samt att det kändes som hon skulle gräva sig ut så ja ville bara att hon skulle ta å komma ut nuuu... Det här med att vara gravid är verkligen inte min grej
    ska med dit på fredag.. ja från o med nu får den gärna komma när den är redo..
    sista 5 veckorna kan vara en riktig pina... nu ska den ju bara tjocka till sig..
    *läs med ironi*
  • Firstandhappy
    Mizzz skrev 2009-04-19 10:34:02 följande:
    Ok, för det du beskriver, huvudvärk och ont i magen skulle kunnat vara symptom på HF men det är nog ingen fara om det varit bra innan. Men det kan ju gå jätte fort, så tycker som sagt att du borde inga och fråga vad dom tycker.
    ja, ska ringa nu... fick ju nummret av Fru T..
    Fru T skrev 2009-04-19 10:34:36 följande:
    har lappen på kylskåpet.. 223171
    spank you love...
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-04-19 10:38:19 följande:
    hehe ja säger likadant, att den ska tjocka till sig asså när ska du dit? ja ska va där 11
    mellan 8-10, ska dricka socker... IGEN...
  • Firstandhappy

ringde o pratade med dom iallafall..
    sa samma som jag tänkte... kan bli så här på slutet, ska ta alvedon, vila o ringa bm på måndag om det inte blir bättre, annars fungerar kontrollen på fredag..

• Firstandhappy

ja o blir det sämre ska jag återkomma så klart

• Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-04-19 10:51:56 följande:
    Ja men då har du ju ringt å paratat me dom iallafall å det är ju bättre att ringa tio gånger för mycket än en gång för lite liksom Hoppas du får det lite bättre å kan vila lite!
    ja absolut, när det gäller mina 2 små tar jag inga som helst risker, vare sig de är födda eller inte..
    men, som sagt nu blir det sängläge o mys med sonen, kolla på tv i sängen o äta glass, vänta på att pappa kommer hem o tar hand om oss båda..

ska hämta skötbord idag med... trevligt..
  • Firstandhappy
    Marayah skrev 2009-04-19 11:41:45 följande:
    Gomorron!!! Hihi.. Idag fick mamma ta en riktig lur på morronen!!! Klev upp kl 11. Visserligen känner man sig tröttare på någe vis när man sover längre, men de e ju skönt att slippa morron rutinerna oxå.
    någon gång ibland är det fruktansvärt skönt att få ligga o slippa allt..
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-04-19 13:54:16 följande:
    Nu har ja vaknat för andra gången idag dääääm va trött ja va efter att ja käkat frukost!
    hahahahaha samma här... somnade en stund med william, men gud va skönt det var..
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!