Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

VI från Linköping Del 3!!!!

JePaLuLi skrev 2009-04-18 15:35:56 följande:
    Det var riktigt billigt! Men vi har inte heller 3000 att bara hosta upp så där nu innan bröllopet. Synd att man inte kunde få sina skattepengar nu istället
    ja verkligen...
    Fru T skrev 2009-04-18 15:35:53 följande:
    åååå ja måste bara berätta Mannen är en motorcykelkille å nu när våren är här så saknar han sin massor... I morse när han låg å sov så låg ja å kolla lite på han å helt plötsligt så Wrooomar det förbi en motorcykel utanför fönstret. Å vad gör mannen, joo han låter WROOOM å får ett stort smiil på läpparna snacka om att ja höll på att börja garva
    hahahaha, hade ett ex som började rappa mitt i natten och sjöng några verser innan han snarkade om med ett leende på läpparna..
  • Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2009-04-18 20:02:12 följande:
    Mysigt! Vi har riktig myskväll här. Skulle ut en sväng ikväll, men jag mår inte alls bra idag. Trött och har ont över allt. Så vi gosar under duntäcket i soffan istället. Inte tokigt.
    samma här idag, mår inte bra alls..
  • Firstandhappy
    Firstandhappy skrev 2009-04-18 20:10:52 följande:
    samma här idag, mår inte bra alls..
    och en dag till...
  • Firstandhappy

en dag som denna borde väl ändå folk va online o tjata eller är det bara jag som inte har nåt liv på en söndag??

• Firstandhappy
    Familjetrollet skrev 2009-04-19 09:03:15 följande:
    är det fler som tycker ROBINSON är urdåligt denna gång? maken tycker att programledaren är urjobbig*skratt* "ni ska bygga ett pussel"hahaha det var ju en pyramid de skulle bygga.
    kollar inte på det..
    Linda isacsson är en hata/älska personlighet, vet nog inte någon som tycker "ingenting" om henne.
    Vill med sova men sonen har bestämt sig för nu att vakna 07,30 om dagarna *gääääsp*
  • Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-04-19 10:03:06 följande:
    Vi kollar inte heller på det. Tycker det är värdelöst att det inte finns nåt vettigt att titta på en lördagkväll! Hur går det för dig? Har du ont??
    massa värk i magen, illamående, trycker ner mot bäcknet o huvudvärk..
    blir det inte bättre till lunch funderar jag på att ringa hem daniel o ev ringa förlossningen, eller ev avvakta till imorgon o ringa kvinnohälsan. känner mig allmänt konstig.
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-19 09:41:25 följande:
    Var glad du att du får sova så länge ändå Vincent vaknar 6 på mornarna nu för tiden, blää! Fast så somnar han ju iofs 18.30 på kvällen.
    mmm mr somnar vid 21... fast han brukar ha en sån här "tidig" period lite då o då, rättar snart till sig igen o då sover han fram till ca 9 igen..
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-19 10:14:32 följande:
    Usch då Hoppas du mår bättre snart. Eller tror du att det kanske kan vara på G?
    hoppas jag verkligen inte, nä tror inte det heller eller nja ingen aning, med wille gick vattnet o sen började värkarna på riktigt, nu mår jag bara knepigt o har ont..
    tycker det är på tok för tidigt. är ju bara i v 30, har ju förvisso haft kraftiga sammandragningar ett bra tag nu (därför jag blev sjukskriven + foglossningen)
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-19 10:20:24 följande:
    Ok, fick för mig att du var i vecka 35 typ.
    nä hade jag vart så långt gången så hade jag inte "brytt" mig så hårt... eller nja, äh tolka mig rätt..
  • Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-04-19 10:24:43 följande:
    Usch då Jag tycker nog att du ska ringa in så du får komma in på en koll. Det är ju bättre med en gång för mycket i alla fall... Ta en alvedon och kolla om det blir bättre, men annars tycker jag att du ska ringa in! I vilket fall kan det ju vara skönt att ha Daniel hemma som kan avlasta och ta Wille.
    tänkte det med, ska ta alvedon o lägga mig en stund, väntar bara på att wille ska somna, blir det inte bättre så ringer jag hem daniel o förlossningen.
    är bara så jävla typiskt när man har mått kalas hela tiden fram till nu..
    Hoppas väl på en lättare maginfluensa...{#lang_emotions_throwup}
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!