Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

VI från Linköping Del 3!!!!

städa kan man göra dagar då solen inte skiner...  dags att bränna fläsk...

• Firstandhappy

ahhh nyss hemkommen efetr lite shopping med, massa kaffe o sol o barnen är helt slut efter dagen..

• Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-04-23 17:43:37 följande:
    Låter som en perfekt dag Lucas älskar också att vara med i köket. det bådar gott för framtiden
    ja det var skönt att komma hemifrån lite, blir ju inte bortskämd med det nu när man går hemm aigen..
    Synd bara att man glömde kameran hemma, hade fått underbara bilder idag annars..
  • Firstandhappy
    Marayah skrev 2009-04-23 17:55:28 följande:
    Jenny: Ja verkligen. Marko gillar oxå att hjälpa till med allt: Nu längtar Marko till lördag. Hihi. För då ska han få plantera blommor med gamm faffen(min farfar). Vi ska nämligen sova där på lördag. Farfar längtar efter barnbarns barnen. O JAG längtar tills imorron, kan inte förstå varför. Hehe. Ska även köpa en gunga på barnens hus som kusinerna kan gunga i. Ska bli så skojj att få träffa Alexander(brorsans son) med. Han har blivit stor sen ja såg honom sist. Var kanske minst ett halvår sen iaf. Sitter här o försöker planera in resten av veckorna här. Är ju så mycke man vill göra och så många som sliter i oss. På söndag så ska Marko ev åka med min faster till Drakborgen(Sundsvalls liknande busfabriken).. Åsså måste vi hinna med farmor, ett par vänner som vill att vi ska komma och faster.
    problemet när man är borta, massa att göra o för lite tid för att göra det.. massa med folk att träffa men knappt nån tid att hinna umgås..
    känner igen det när vi är nere i Halmstad o träffar Daniels familj o vänner..
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-04-23 18:10:07 följande:
    ååå gosch sitter å spanar på skor på nätet å blir helt frustrerad, ja skulle lätt kunna göra av me typ ALLA skattepengarna på skor å kläder, men det blir ju inge bra för dom ska vi spara av till semestern i september (helften iallafall för ja får tillbaka en fiinfin summa).. Det kliiiiar i shoppingfingrarna! Å mannen bara skrattar åt mig (å suckar), han e elak! *ser lite purken ut å får en så där jättestor underläpp*
    hur f*n gör folk för att få tillbaka så "finfina" summor, jag tycker inte jag gör nåt annat än att jobbar o betalar extra skatt men men jag får aldrig tillbaka så mycket trots ganska feta reseavdrag...
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-04-23 18:12:52 följande:
    ska shoppa lite på Kapahl (fick mitt rabatt sms idag) i morron tänkte ja, nån som vill hänga på, tänkte ta tornby för ev så blir d till att köpa det sista på BP me...
    ska dit imorgon.... mötas upp ev?? tid?
    min mamma o syster kommer kanske med..
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-04-23 18:15:04 följande:
    blir sparkad på felaktiga grunder å får ett fint skadestånd där det dras way to mycket skatt på
    ahhh, ska med se till att bli sparkad på felaktiga grunder... vill ha mer pengar.. fast fan, sitter ju säkert som fan på mitt jobb, blir inte ens sparkad om jag så vill det.. nej men usch o fy vad jag svär..
  • Firstandhappy

ska man ta runt 13 kanske då??
    ska va hos bm mellan 8-10, sen måste jag hem o fixa med mr... du blir klar runt 12, hem o göra nåt kanske o sen ses!!

• Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-04-23 18:20:04 följande:
    Ja hade väll hällre haft ett fast jobb, men nu blev det ju iallafall en mycket skön säng å extra pengar till bröllopsresan å lite sånt...
    sant så sant... fast jobb leder ju till pengar...
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-04-23 18:20:51 följande:
    mm det skulle funka för då kan ja käka lite innan me!
    kalas, kan ju höras av på mobilen imörat o se vart vi ska mötas... haha kommer du säkert att få träffa min mamma o syter med, då ska du få se på en ful bebis... hahahaah kusin Casper... ganska ful med charmig..
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!