Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

VI från Linköping Del 3!!!!

thelifesaviour skrev 2009-04-27 08:52:45 följande:
    jag ska sooooova hela dagen. :)
    vaffö dårå??
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-04-27 09:21:39 följande:
    Som tur är va det inga stora grejer så det är lätt fixat Ja sitter å väntar på att min vän ska höra av sig, sen ska vi på stan å kolla brudklänning till henne
    nä men ohh va skoj... vill med kolla klänning..
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-04-27 10:25:31 följande:
    nehe om man skulle ta å ta på sig lite vettigare kläder än håriga mjukiskläder å klura ut vilka skor ja får på mig innan ja behöver gå... Mina fötter å vrister har svullnat så fint så mina sommartygskor som nästan glappar annars sitter nu supertight VÄGRAR GÅ PÅ STAN I FOPPA!!
    hahahaha köpte ett par fula vita med blommor på nu när vi va på ikano efter du åkt hem, hade såååå ont i fötterna så jag höll på att dö, så nu blir det tydligen foppa vare sig jag vill eller inte för jag får inte på mig några andra... fan har aldrig vart så svullen innan.
  • Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2009-04-27 10:48:09 följande:
    Haft möte sammanlagt 28 timmar i helgen. Jag är helt slut. Men nu ska jag nog träffa mamman på stan en sväng också.
    fy va trist, du får ha en trevlig sväng på stan...
  • Firstandhappy
    Familjetrollet skrev 2009-04-27 12:31:18 följande:
    leo och vincents mamma skorpan08 och en stolt enbarnsmamma tack för en trevlig förmiddag då var man hemma igen,mindre glad.fick samtal från G om att omtapetseringen kostar ca 8000 kr! funderar på att ringa hyresgästföreningen om detta.G menar att vi ska betala omtapetseringen av köket! köket är i samma skick som när vi flyttade in!det enda vi har gjort är att spackla igen alla hålen. ena hallen har ett svagt streck med bläck,det som var sönderriver när vi flyttade in godkände de. tösens rum ska vi fixa då hon har förstört det rummets väggar. v-rummet har en liten fläck och liten bit bortriven tapet. helt sanslöst att de ska ha ca 8000 kr för detta.numera har de inget som heter barnslitage. mår skit då hela ekonomin rasar nästa månad när vi ska flytta...
    förstår inte vad det är du funderar på?? Det är väl bara att ringa, dom vill o tycker en sak och du en annan... Bara att ringa o prata med dom..
  • Firstandhappy
    Familjetrollet skrev 2009-04-27 12:58:17 följande:
    ska prata med G i eftermiddag igen,maken säger med att de inte kan kräva oss att betala köket. vi fick ju betala hela hallen när securitas var här och bröt upp hela dörrkarmen när sonens dörr gick i baklås,det vägrade G göra iordning.detta "företag" är inte kloka...
    hemförsäkring....
  • Firstandhappy
    Apipoulai skrev 2009-04-27 13:16:10 följande:
    Glasses Bossbar, någon? Tisdag eller onsdag!
    Har så himla mycket att göra av absolut ingenting hela veckan så absolut...
  • Firstandhappy

ja just det ja...
    Hur blir det till helgen med fika på gräsmatta /a'la picnic??

Vi sa väl lördag den 2'a ca kl 12 för HELA familjen...

• Firstandhappy
    dinana skrev 2009-04-27 14:20:48 följande:
    Ja det skulle ju kunna funka, vissa dagar i alla fall. Men jag har ju tider på sjukhuset vid 14-15.30 så då blir det lite svårt att hinna med att hämta henne. Får ju inte ha barn med på sjukhuset.
    klart man FÅR ha med sig dom, men många gånger kan det vara att föredra att inte ha dom, men skulle det inte fungera med dagis så är det klart att du får ha med henne.
  • Firstandhappy

Funderar på hur det fungerar eller om det är olika för olika ställen??
    Har inte dagis en maxgräns om man är hemma arbetslös/föräldraledig på 15h/vecka??

Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!