Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

VI från Linköping Del 3!!!!

nej usch på mig igen... så får man inte säga...{#lang_emotions_innocent}

• Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-04-23 18:26:11 följande:
    hahah ne man kanske inte "får" säga så men det FINNS faktist fula bebisar (å barn) men alla är ju vakrast i föräldrarnas ögon, tror ingen skulle tycka äns eget barn va fult
    jooooo Wille är skitful när han är nyvaken... skrattar alltid när jag ser honom för han ser så "dum"ut... fast på ett mysigt sätt..
    JePaLuLi skrev 2009-04-23 18:25:35 följande:
    Jag bad dem att dra lite extra skatt, alltid en rolig överraskning varje år
    ja jag betalar ju förvisso ingen extra... ska väl inte klaga, man får ju tillbaka en "skaplig" summa iallafall o slipper betala tillbaka..
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-04-23 19:42:24 följande:
    Har ni haft kudde till era små? Ja funderar på om ja ska köpa eller ej... min vän som ja frågar det mästa som ja funderar över gav inte sina grabbar kudde fören dom va halvåret så frågar ja henne så kan ja lika gärna vänta me å köpa...
    nope inte jag heller, köpte en men använde den inte innan ca 6 mån heller...
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-04-23 19:42:24 följande:
    Har ni haft kudde till era små? Ja funderar på om ja ska köpa eller ej... min vän som ja frågar det mästa som ja funderar över gav inte sina grabbar kudde fören dom va halvåret så frågar ja henne så kan ja lika gärna vänta me å köpa...
    gör så här, vänta med att köpa, när liten väl kommer ut så känner du om behovet finns eller inte o DÅ kan du köpa den i så fall... är ju inget måste att ha..
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-04-23 19:59:59 följande:
    Vagnen kommer ja inte ha nån, väntar nog me en te sängen me...
    jag köpte både täcke o kudde när jag va i Ullared sist... bara därför att men använde det nästan aldrig...Wille använde täcket till att ligga PÅ när han va pytte o kudden började vi använda som sagt vid ca 6 mån.. fast han sover nästan aldrig på den utan mest bredvid den..
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-04-23 20:03:49 följande:
    e det nån som vet om jysk har nå spjälskydd som är vettig till ett vettigt pris? Ja vill ha ett helvitt å IKEAs är alldeless för tunt för min smak å dom på BP kostar ju en del, men det blir ju ett sånt om inte Jysk har... Ewa du kanske kan hjälpa mig å komma ihåg att ja ska till jysk å kolla det i morron..
    kan försöka...
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-04-23 20:07:01 följande:
    Ja så är Fridas minsta pöjk me han ligger uppknölad i ett hörn me kudden vid fötterna Ne väntar me å köpa kudde.... Täcke kommer ja inte köpa nåt nu innan sommaren... har örngott å blir det kallt så stoppar ja en tunn filt i...
    hmmm filt i örngott?? du menar inte påslakan då? {#lang_emotions_laughing}
  • Firstandhappy

övertrött son som vägrar sova bortskänkes... kan medfölja en påse vindruvor om du väljer att hämta honom.

• Firstandhappy

hemma efter shopping i Ullared, aldrig mer... blää

ska sova nu, trött...

• Firstandhappy
    Maria84 skrev 2009-04-26 22:35:04 följande:
    Åh hade dom! Så bra! Älskar deras fodrade regnställ bla. Vi brukar alltid åka i oktober annars men det kan ju bli lite tight denna gång
    köpte varmfodrat regnställ till william igår, jättefint för 169 kr..
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-26 22:28:00 följande:
    Ullared som är såå kul! Fast det är klart, du är ju gravid nu oxå, då blir det ju jobbigt plus att det är lönehelg o jag kan tänka mig att det var massor folk då.
    ja det var väl mest folket som va störade, sist va vi där dagen före julafton o  då var det jättelugnt..
    Fru T skrev 2009-04-27 08:44:07 följande:
    alltid lika spännande å besikta bilen, ska ombesikta för två saker vi inte hade en aning om men det vi visste om å oroa oss för va det helt tyst om ...
    suck, alltid lika skoj..

Jaha va ska folket hitta på idag då?? jättefint väder.. eller kanske inte.. jag ska dricka kaffe nu iallafall..
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!