Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

VI från Linköping Del 3!!!!

här blir det tecknad film o sängen, mår inte alls bra ikväll igen, ont som attans i några ben o leder..

• Firstandhappy

sitter och väntar på om vädret kan bestämma sig för att vara bra eller inte så man kan planera dagen efetr detta...

• Firstandhappy

hahahaha tiden går, v 32... "bara" max 10 veckor kvar..
    är så trött på att vara gravid o gå med värkande leder o inte kunna röra mig, ha ont överallt och inte kunna leka med wille..

• Firstandhappy
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-04-29 08:58:05 följande:
    fy vad jobbigt du har det men du får tänka på vilken guldklimp som kommer fram sen   Någon som vill träffas i valla i eftermiddag och leka lite?
    ja det är ju det som håller en uppe, tycker bara så synd om william nu som har en "tråkig" mamma, blir ju mycket bättre sen när Molgan kommer ut och man kan börja leva igen.

Skulle gärna men vet inte om jag kommer ta mig någonstans idag, har ganska ont nu så får vänta ett par timmar o se hur det utvecklar sig.
  • Firstandhappy

wille kommer sova middag 2 ggr idag, vaknade 03.30 inatt o va vaken en timme, sen vaknade han vid 06.15 och skulle INTE somna om så nu springer han på sparlåga o bråkar med katten. så det blir för hans del att sova frukost o sen sova middag.

• Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-04-29 09:21:13 följande:
    Som jag tex....
    bra skit att inte veta nåt..
    hur mår den underbara idag då??
  • Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-04-29 09:27:59 följande:
    Man känner sig som en värdelös mamma, men det är bara så som du känner det. Han märker det inte på det sättet som du gör. Det dåliga samvetet hör till när man är mamma Men visst är det betydligt lättare när bebisen är ute och man slipper alla krämpor coh att känna sig som ett kylskåp. Nu kommer det gå fort så snart är han här Vi fick sovmorgon idag. Linus sov till 9 och Lucas vaknade nyss. Så skönt! Jag är så sjukt nyfiken på vad de ska hitta på med Patrik. Hans kompisar har bara ringt till mig och sagt att de ska ha honom den 23-24 maj. Allt jag vet är att jag ska packa en väska åt honom och köra ner honom till resecentrum. Där kommer han få ett nummer som han ska knappa in och då får han ut en biljett så är det bara att sätta sig på tåget Jisses!
    men guuu va kul... ahh spännande värre, hoppas han får det skoj..

jo man mår ju sämre själv över det än vad wille gör som tur är, försöker ändå göra så ycket man orkar och kan med honm men men..
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-29 09:26:30 följande:
    Ja, det är svårt idag tycker jag. Det var både kallt o varmt ute nu när jag lämnade Leo på dagis. Det blåste kallt, men i solen var det varmt. 
    ja o ska det vara dåligt väder kan jag lika gärna passa på att vara inne o boa lite till... slipper man ha dåligt samvete för att man inte är ute hela tiden.
    Fru T skrev 2009-04-29 09:29:30 följande:
    Jag mår bra vakna som en solstråle å babbla på tills mannen drog kudden över huvet Ska strax köra upp mannen till sjukan för han ska in på en liten operation idag, sen ska ja nog släpa me mig grannen ut på gräsmattan å njuta lite av solen i väntan på att ja ska åka å hemta en groggy man (han ska sövas) Sen i em kommer lilla mor å hällsar på lite...
    låter som en planerad dag..
  • Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-04-29 09:39:29 följande:
    Ja det blir spännande! Roligt att de fixar nåt! Nu ringde de och frågade om personnummer, längd och vikt så jag gissar på bungy jump eller nåt sånt. Vad tror ni? De vägrar ju säga nåt till mig!!!
    låter mest troligt ja...
    skulle med tycka det va skoj om de fixade nåt sånt, har en kompis som vägrade oss hitta på nåt när hennes man fyllde 30, hon blev hysterisk när vi pratade om Gbg o strippor.
  • Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-04-29 09:47:33 följande:
    Haha, men lite får man ju bjuda på. Patrik fyllde ju 30 i helgen och ska gifta sig snart så det kanske blir nåt riktigt brakkalas. De kunde lova mig att han kom hem igen, men i vilket skick ville de inte säga
    ja men då kommer han ju hem iallafall, klart man ska låta dom ha det skoj, o som du säger, nyss fyllt 30 o ska gifta sig så klart han ska åka på galet gallejj...
    Sen som sagt kan ju skicket på mannen vara en aning sämre men det är smällar man får ta, tar ju bara max en vecka att reparera skadorna om de är massiva.. hahahha
  • Firstandhappy

men va trött jag blir på mig själv, skulle sätta igång o måla trollsländor till willes rum o nu har jag förlagt färgen... trodde jag visste exakt vart jag hde den men inte då...
    samma när jag åkte till ullared i helgen och tappade bort oss i skogarna och kom på att plånboken låg kvar hemma... suck suck suck..

Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!