Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

VI från Linköping Del 3!!!!

Jag tycker invandrare är bra på att baka pizza...{#lang_emotions_kiss}

• Firstandhappy

byter för övrigt en son mot en kebabpizza... någon???

• Firstandhappy
    Marayah skrev 2009-04-29 22:30:21 följande:
    Deal!!
    sonen finns att hämta valfri tid på dygnet. pizzan skall vara varm vid bytet
  • Firstandhappy

NÄÄÄÄ skulle aldrig byta bort min mysbulle, har bara en aning sämre tålamod nu o tröööööött så det förslår, 8 timmar med gnäll börjar ta på humöret nu..

• Firstandhappy

jaaa mer sol åt folket... tack så massa ni... Sanna vi syns om en stund, ska klä på sonen o packa det sista så är vi på G med alcofri öl...

• Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-04-30 19:00:16 följande:
    Ja går runt me en ihållande "mensvärk" ja, mer eller mindre hela dan...
    snart på G för dig, sista små justeringarna som ska ske nu innan det är dags att komma ut..
  • Firstandhappy

Jenny o Linda, jag har skickat mail till er ang picnic imorgon... verkar ju inte va fler som skulle komma.. hoppas ni hinner läsa..

• Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2009-05-01 16:05:23 följande:
    Hujujuj.. Det var visst ikväll vi ska ut och skaka rumpa. Länge sedan jag var ute nu, får se hur det går ikväll, är ju inte världens piggaste. Men det blir nog kul!
    oj oj oj va skoj... hoppas du inte blir dålig nu då..
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-05-01 16:34:18 följande:
    min man är TRÅKIG idag! han va uppe en sväng för kanske en timma sen men sen hamnade han visst isängen igen å nu ligger han å snarkar som fan Å ikväll jobbar han ju krogen, tur att ja har katterna  ja som va sugen på sörping en sväng men nu hinns det ju inte alls me, hade ja vetat att han tänkt såva såå jävla länge idag så hade ja ju knnat ta bilen å åkt själv för flera timmar sen...
    blääääää va trist han va då... låter ju mindre skoj, hoppas han blir mer social imorgon.
    nu har jag vart o handlat lite iallafall...
  • Firstandhappy
    LinaRosell skrev 2009-05-01 16:58:48 följande:
    ska ni picnica er?? skoj!
    du är hjärtligt välkommen...

jaaa o va skoj att Sanna med man oxå kommer...
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!