• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Fru T

kom presis på mig själv att ja saaaknar vinet till schlagern

försöker intala mig själv att lösgodis, kallt vatten å frysta hallon funkar lika bra...

Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Firstandhappy

kom precis på att jag saknar utelivet till schlagern..
    tacka vet jag sthlm, Patricia dagarna efter skiten på tv'n, mycket sprit o lalla med..

• Familjetrollet
    Skorpan08 skrev 2009-05-16 20:19:30 följande:
    Hoppas ni alla har haft en bra dag! Vi har haft en toppendag. På fm var vi först till valla och tittade på djuren och smaskade på en fikakorg, sen blev det en promenad i Ga Linköping och chokladboden förstås! När vi kom hem blev det lunch innan jag klippte gräset. Besök av bästa svärmor har vi med hunnit med. Till middag blev det grillat och potatissallad. För en stund sen somnade Elin och snart blir det melodifestival och poppisar! Innan jag somnar i soffan!I morgon ska vi bygga ett nytt hus till katterna så dom hinner boa till sig innan kattungarna kommer.
    vi hade oxå en toppendag igår.idag värker kroppen lite var stans.
  • Familjetrollet

här sitter man och har tråkigt.första masinen med tvätt är igång.bara jag som är vaken.har nyss kommit in från morgonpromenaden.

vad ska ni hitta på idag?

• Firstandhappy

idag blir en pyssel o plockdag, ska måla lite trollsländor o krukor, sy lite kuddfodral o sätta upp lite tavlor.

• SmileyMalin

Gaaahh!
    Nån som vill ha en tvättäkta liten morsgris? Ibland blir jag helt tokig på att Nellie ska vara sååååååå mammig hela tiden!
    Idag gick Kalle upp med Nellie så att jag skulle få sova lite längre, men självklart börjar ungen gapa direkt "Mamma ska hjälpa mig kissa, mamma ska göra välling, mamma ska sitta i soffan med mig".
    Och sen tog det typ 2 sekunder så stod hon vid sängen och slet i mig....

Får se till att vara en riktigt tråkig, oengagerad och sur mamma till nästa barn........

• Familjetrollet
    SmileyMalin skrev 2009-05-17 09:20:15 följande:
    Gaaahh!Nån som vill ha en tvättäkta liten morsgris? Ibland blir jag helt tokig på att Nellie ska vara sååååååå mammig hela tiden!Idag gick Kalle upp med Nellie så att jag skulle få sova lite längre, men självklart börjar ungen gapa direkt "Mamma ska hjälpa mig kissa, mamma ska göra välling, mamma ska sitta i soffan med mig".Och sen tog det typ 2 sekunder så stod hon vid sängen och slet i mig....Får se till att vara en riktigt tråkig, oengagerad och sur mamma till nästa barn........
    jag byter inte.har så det räcker med två trotsiga töser på 8 och 5 år.den stora tösen har kommit in i nån ålder där hon är stendöv och dryg.den lilla är numera en härmapa och upprepar allt*skratt*
  • Maria84

Här ska vi åka till mina föräldrar om en liten stund. Får väl se hur länge vi blir kvar.

• Familjetrollet
    Maria84 skrev 2009-05-17 09:38:00 följande:
    Här ska vi åka till mina föräldrar om en liten stund. Får väl se hur länge vi blir kvar.
    då får ni ha en bra dag.
  • SmileyMalin
    Familjetrollet skrev 2009-05-17 09:28:23 följande:
    jag byter inte.har så det räcker med två trotsiga töser på 8 och 5 år.den stora tösen har kommit in i nån ålder där hon är stendöv och dryg.den lilla är numera en härmapa och upprepar allt*skratt*
    då vet jag vad jag har att vänta mig om fem år
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!