• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • JePaLuLi
    Skorpan08 skrev 2009-05-17 11:56:38 följande:
    Oj, oj, oj...ni bekymrar er för "lite" två-årstrots...haha vänta tills dom blir tonåringar! Varje ålder har sin "charm", brukar jag säga. Men en sak som stämmer är att "små barn, små bekymmer" Och "stora barn, stora bekymmer". Idag är detlugna gatan för min del, har så ont efter allt promenerande igår...suck... jag som har så mycket jag vill göra.
    Jo visst är det så. Men det känns så långt fram så dit har jag inte orkat tänka än
    Är faktiskt väldigt glad för att det är två grabbar iaf och inte två tonårstjejer
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Skorpan08
    JePaLuLi skrev 2009-05-17 12:12:34 följande:
    Jo visst är det så. Men det känns så långt fram så dit har jag inte orkat tänka än Är faktiskt väldigt glad för att det är två grabbar iaf och inte två tonårstjejer
    förstår inte vad du menar med det
    Fyra döttrar födda -90,-94,-95 och -08, En son BF 28/9-09
  • Firstandhappy
    Skorpan08 skrev 2009-05-17 12:00:37 följande:
    Nu kommer jag nog att låta konstig men badrummet tycker jag är det "roligaste" att städa.
    samma här, massa vatten o gummiskrapa...
    Oj, oj, oj...ni bekymrar er för "lite" två-årstrots...haha vänta tills dom blir tonåringar! Varje ålder har sin "charm", brukar jag säga. Men en sak som stämmer är att "små barn, små bekymmer" Och "stora barn, stora bekymmer". Idag är detlugna gatan för min del, har så ont efter allt promenerande igår...suck... jag som har så mycket jag vill göra.
    känner lite samma, en ålder i taget, orkar inte tänka på det som komma skall..
    JePaLuLi skrev 2009-05-17 12:12:34 följande:
    Jo visst är det så. Men det känns så långt fram så dit har jag inte orkat tänka än Är faktiskt väldigt glad för att det är två grabbar iaf och inte två tonårstjejer
    oh yes, har verkligen inte tålamod för två sura döttrar som skriker efter locktång o mascara o vill mörda katten för att de har pms.. vet bara hur mamma hade det när jag o syster bodde hemma...
    Kommer skicka ut pojkarna till morfar när det kommer med dom sen..
    Nä vars, tror varken det ena är lättare än det andra eller jobbigare för den delen, man lever i den verkligheten som man har och har bara den och inget annat, sen bygger man sina egna föreställningar om hur det ska vara eller är..
  • Firstandhappy

fast just nu gillar jag inte att städa alls, gör ju ont juh...

• Firstandhappy

Någon som har ett eller flera sånna där bästaste bästa städtips som gör det hela roligare och enklare...

• Cia80

Tror minsann det är dags att ta en liten paus. Vågar inte ge på mig på ett alltför stort projekt för då vaknar väl skruttan och då ser det värre ut än när jag började Får isåfall bli när mannen är hemma.

• JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-05-17 12:31:07 följande:
    samma här, massa vatten o gummiskrapa... känner lite samma, en ålder i taget, orkar inte tänka på det som komma skall.. oh yes, har verkligen inte tålamod för två sura döttrar som skriker efter locktång o mascara o vill mörda katten för att de har pms.. vet bara hur mamma hade det när jag o syster bodde hemma...Kommer skicka ut pojkarna till morfar när det kommer med dom sen..Nä vars, tror varken det ena är lättare än det andra eller jobbigare för den delen, man lever i den verkligheten som man har och har bara den och inget annat, sen bygger man sina egna föreställningar om hur det ska vara eller är..
    Ja så är det ju. Jag har ju inga bröder så jag vet bara hur jag och syrran var och just därför är jag väldigt tacksam över att det är söner här
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Skorpan08
    JePaLuLi skrev 2009-05-17 12:37:26 följande:
    Ja så är det ju. Jag har ju inga bröder så jag vet bara hur jag och syrran var och just därför är jag väldigt tacksam över att det är söner här
    Jag har både bröder och en syster och ja, vad ska jag säga. Kan ju inte göra så mycket åt att jag har fyra döttrar.
    Men jag älskar dom iaf.
    Men sen när dom ska flytta hemifrån är det inte så kul heller{#lang_emotions_cry}
    Fyra döttrar födda -90,-94,-95 och -08, En son BF 28/9-09
  • Familjetrollet
    ja 14 åringar är lätta att tas med ibland
  • thelifesaviour
    Skorpan08 skrev 2009-05-17 12:03:42 följande:
    Vad kul att jag ite är ensam konstig!
    Nä, badrummet är bäst! Det är mest tillfredsställande, det och köket. :)
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!