• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Leos och Vincents mamma
    Skorpan08 skrev 2009-05-17 19:48:54 följande:
     Rebecka: GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN!!!!
    Tack så jättemycket
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Fru T
    Skorpan08 skrev 2009-05-17 19:49:40 följande:
    FruT: Nu är det nära!! Spännande!
    massa spännande är det å ja hoppas det är närmare än ja vågar tro! eller tvärtom eller nåt
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Cia80
    Fru T skrev 2009-05-17 19:42:55 följande:
    Ja vill me att hon ska komma snaaart men vågar inte hoppas ja är hellre sömnlös av den anledningen att hon håller mig vaken än att ja är sömnlös pga att det gör så ont i höfterna att ja inte kan ligga ner eller sitta upp heller för den delen..Går in i 39 idag ska ta en bild sen när ja smält pizzan lite
    Spännande!

Nu är det städat här så nu vågar jag släppa in svärmor imorgon
  • Fru T

Här sitter man å leker tuff å säger att man har hög smärtgräns osv å så bryter man ihop bara för att man är trött å gråter hysteriskt

Va tuff ja e då då

haha ne men kombinationen är fan ingen höjdare, hoppas ja får sova ut lite innan det drar igång på riktigt!

Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Familjetrollet
    Fru T skrev 2009-05-17 19:42:55 följande:
    Ja vill me att hon ska komma snaaart men vågar inte hoppas ja är hellre sömnlös av den anledningen att hon håller mig vaken än att ja är sömnlös pga att det gör så ont i höfterna att ja inte kan ligga ner eller sitta upp heller för den delen..Går in i 39 idag ska ta en bild sen när ja smält pizzan lite
    åhh snart har ni er lilla flicka.
    Spännande!Nu är det städat här så nu vågar jag släppa in svärmor imorgon
    du får gärna fortsätta städa här,jag gav upp efter ha städat halva lyan.orkar inget numera känns det som.bara kaos om dagarna numera
  • Cia80
    du får gärna fortsätta städa här,jag gav upp efter ha städat halva lyan.orkar inget numera känns det som.bara kaos om dagarna numera
    Nä, så roligt tycker jag inte att det är att städa. Måste säga att städandet har blivit mer lidande nu efter man blivit mamma. Är ju sååå mycket roligare att umgås med dottern än att städa
    Cia80 skrev 2009-05-17 20:03:24 följande:
    Nä, så roligt tycker jag inte att det är att städa. Måste säga att städandet har blivit mer lidande nu efter man blivit mamma. Är ju sååå mycket roligare att umgås med dottern än att städa
    Hur gammal är din dotter?
  • Cia80

Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-17 20:04:59 följande:

Hur gammal är din dotter?
    Hon är 10 månader nu. Förstår inte vart tiden tar vägen!
    Cia80 skrev 2009-05-17 20:07:32 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-17 20:04:59 följande: Hon är 10 månader nu. Förstår inte vart tiden tar vägen!
    Ok, vad kul Ja, tiden går såå snabbt! Tycker det var som igår som mina barn var bebisar, men nu är de ju drygt 4 år o snart 14 månader!
  • SmileyMalin
    Fru T skrev 2009-05-17 19:59:02 följande:
    Här sitter man å leker tuff å säger att man har hög smärtgräns osv å så bryter man ihop bara för att man är trött å gråter hysteriskt Va tuff ja e då då haha ne men kombinationen är fan ingen höjdare, hoppas ja får sova ut lite innan det drar igång på riktigt!
    sömnbrist är ju typ den värsta tortyr man kan utsättas för! När Nellies förlossning började hade jag värkar i typ ett dygn utan att öppna mig nåt knappt... då ringde jag också till förlossningn och tjöt, inte av smärtan utan av tröttheten!
    hoppas verkligen du får chansen att vila upp dig innan det drar igång på allvar, det är verkligen inget kul att vara dödstrött när förlossningen väl startar!
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!