• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Leos och Vincents mamma

Vet inte om det är så stor skillnad på att ha tonårsdöttrar eller tonårssöner. Frågade min mamma precis som har en av varje o hon svarade att vi var ungefär lika jobbiga Men att hon älskar oss ändå
    Men jag har hört att pojkar är värre nu när de är små, då är flickorna ganska harmoniska, sen blir det lite tvärtom i tonåren. Så jag tror absolut inte att man slipper undan bara för att man har pojkar! Leo är ju supertrotsig mellan åt, men det tillhör ju. O egentligen är det inte trots, om man ska citera bvc, utan utvecklingsfaser.

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Leos och Vincents mamma

Min mamma o Leo är ute o rensar ogräs på baksidan nu, jag har precis duschat. Strax ska vi ge oss iväg på kalas, en kompis till oss fyller 27 år.

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Fru T

Nu känner ja mig grinig å PUTT.. mannen ligger å sover fortfarande trots att han bar jobba krogen i natt Ja va inne precis å la en komentar om att han kanske skulle börja fundera på att börja ställa klockan innan han går å lägger sig, fick ett halvdant mmm till svar...

Hahah han kan ju passa på nu men sen lär han inte få sova bort hela dagarna! {#lang_emotions_djavulsk}

Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Familjetrollet
    Fru T skrev 2009-05-17 13:02:24 följande:
    Nu känner ja mig grinig å PUTT.. mannen ligger å sover fortfarande trots att han bar jobba krogen i natt Ja va inne precis å la en komentar om att han kanske skulle börja fundera på att börja ställa klockan innan han går å lägger sig, fick ett halvdant mmm till svar...Hahah han kan ju passa på nu men sen lär han inte få sova bort hela dagarna!
    då är det dags att du tar fram brödkaveln*skratt*
  • Fru T

Ja gillar me att städa badrummet å har nog gjort så sen ja bodde hemma det skiner ju när man e klar det gör fan inte  tex v-rummet

• Fru T

wow han tog sig ur sängen...

Familjetrollet skrev 2009-05-17 13:03:59 följande:
    då är det dags att du tar fram brödkaveln*skratt*
    ja funderar nästan på det men han blir så jädra grinig när ja kör upp han ur sängen å ja har hällre en trevlig man en kort stund än en grinig en lång stund... Sen kommer det ju inte va ja som kör upp han så då är det ju en annan sak
  • JePaLuLi
    Skorpan08 skrev 2009-05-17 12:41:24 följande:
    Jag har både bröder och en syster och ja, vad ska jag säga. Kan ju inte göra så mycket åt att jag har fyra döttrar. Men jag älskar dom iaf.Men sen när dom ska flytta hemifrån är det inte så kul heller
    Hehe
    Klart att man älskar sina barn oavsett! Även om de kan vara ganska billiga ibland

Lucas har börjat ta av sig blöjan hela tiden. Han vill inte alls ha den på. Ska man våga börja testa att ha honom utan blöja? Han är inte jätteintresserad av pottan men sätter sig där ibland när han är med mig på toan... Jag vet inte alls hur man ska göra??
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2009-05-17 13:06:20 följande:
    Hehe Klart att man älskar sina barn oavsett! Även om de kan vara ganska billiga ibland Lucas har börjat ta av sig blöjan hela tiden. Han vill inte alls ha den på. Ska man våga börja testa att ha honom utan blöja? Han är inte jätteintresserad av pottan men sätter sig där ibland när han är med mig på toan... Jag vet inte alls hur man ska göra??
    du kan testa att att låta honom vara utan blöja.vissa barn kan vara blöjfria på dagen.

ush nu har man vart ute och sagt åt en unge igen!lillan kom hem ledsen då en unge hade sparkat henne i ryggen!nu får det banne mig vara slut snart på detta.stora tösen sa att killen sa att det bara får vara utländska barn på gården och att svenska barn inte får vara där!*chockad*

jag och barnen gick ut,jag frågade vad ungen sysslade med och att man inte sparkar andra i ryggen.våra töser satt och gungade,tyvärr har flera barn runt 9-11 år börjar spela kula just vid gungorna.killen sa att han hade sparkat på gungan för att han ville spela kula.jag sa till honom att titta på deras åldersskillnad och att man inte gör så här.det finns en till stor sandlåda 2 meter bort som kan användas till att spela kula i.killen bad inte om förlåt fast jag sa till honom.han tyckte at han hade rätt till att sparka vår tös för att han skulle spela kula.de andra killarna sa oxå att de hade sett honom sparka vår tös i ryggen,men hade brydde sig inte.

nu är våra töser hemma då de inte vill vara ute.det är flera föräldrar som har blivit illa behandlade av både barn och vuxna på lekparken.de är ju rena rasisterna emellanåt.

ska bli så jäkla skönt att flytta från detta område.barnen ska kunna vara ute och leka utan att bli påhoppade,slagna,sparkade och få höra fula ord för att de är svenskar!
  • Familjetrollet
    Fru T skrev 2009-05-17 13:05:55 följande:
    wow han tog sig ur sängen...

ja funderar nästan på det men han blir så jädra grinig när ja kör upp han ur sängen å ja har hällre en trevlig man en kort stund än en grinig en lång stund... Sen kommer det ju inte va ja som kör upp han så då är det ju en annan sak
    haha han vågar nog inte ligga kvar,för arga gravida tjejer är farliga*skratt*
  • SmileyMalin

Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-17 12:58:41 följande:

Vet inte om det är så stor skillnad på att ha tonårsdöttrar eller tonårssöner. Frågade min mamma precis som har en av varje o hon svarade att vi var ungefär lika jobbiga Men att hon älskar oss ändå Men jag har hört att pojkar är värre nu när de är små, då är flickorna ganska harmoniska, sen blir det lite tvärtom i tonåren. Så jag tror absolut inte att man slipper undan bara för att man har pojkar! Leo är ju supertrotsig mellan åt, men det tillhör ju. O egentligen är det inte trots, om man ska citera bvc, utan utvecklingsfaser.
    Då har nog inte Nellie förstått att hon är en tjej
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!