• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • SmileyMalin

åhhh vad lillan sparkar runt inne i magen ikväll Blir alldes tårögd av lycka!

• Cia80

Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-17 20:08:56 följande:

Ok, vad kul Ja, tiden går såå snabbt! Tycker det var som igår som mina barn var bebisar, men nu är de ju drygt 4 år o snart 14 månader!
    Ja, det är riktigt roligt! Så härligt att följa hennes utveckling. Nu går hon utmed möblerna, så nu är det slut på "semestern" Tur att jag börjar jobba imorgon
  • Cia80
    SmileyMalin skrev 2009-05-17 20:11:30 följande:
    åhhh vad lillan sparkar runt inne i magen ikväll Blir alldes tårögd av lycka!
    Vad härligt!
  • SmileyMalin
    Cia80 skrev 2009-05-17 20:14:55 följande:
    Vad härligt!
    ja trodde inte att det skulle vara lika häftigt andra gången, men det är faktiskt precis tvärt om
  • Cia80
    SmileyMalin skrev 2009-05-17 20:17:54 följande:
    ja trodde inte att det skulle vara lika häftigt andra gången, men det är faktiskt precis tvärt om
    Det är ju så mysigt
    Hur gammalt är ditt första barn?
  • Fru T

BLÄ för otrevlig personal i sjukvården!!

Ja va på toa nyss å upptäkte att trosskyddet va alldeless "brunt" så ja ringde upp för ja ville bara kolla me dom... Sa att ja vart inne å blivit undersökt å så å att det gått fyra timmar sen ja va på toa sist så ja visste inte riktigt när det kommit å så å att det fortfarande kom tunnt brunt på pappret när ja torka mig...

Hon som ja prata me va skitkort å lät jättedryg å ja fick till svar att "ja så kan det bli när man vart där å pillat" precis som det skulle va MITT fel att ja blivit undersökt... Sen INGET mer, inget i stil me att om det kommer mer så ska ja höra av mig eller WHAT EVER!!
    ja kände mig bara helt "speakless" å sa ok tack å hon la på {#lang_emotions_surprised}

Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Skorpan08
    SmileyMalin skrev 2009-05-17 20:17:54 följande:
    Det är precis lika häftigt 5: gången. Det är ju en alldeles ny person därinne som man ska lära känna. Först genom sprattel och rörelser inne i magen sedan när han kommer ut blir det ju alldeles nytt igen  trots att det är 5:e barnet för min del. Jag njuter i fulla drag. Fast lite mindre av foglossningen.
    Fyra döttrar födda -90,-94,-95 och -08, En son BF 28/9-09
  • Skorpan08
    Fru T skrev 2009-05-17 20:22:40 följande:
    BLÄ för otrevlig personal i sjukvården!!Ja va på toa nyss å upptäkte att trosskyddet va alldeless "brunt" så ja ringde upp för ja ville bara kolla me dom... Sa att ja vart inne å blivit undersökt å så å att det gått fyra timmar sen ja va på toa sist så ja visste inte riktigt när det kommit å så å att det fortfarande kom tunnt brunt på pappret när ja torka mig...Hon som ja prata me va skitkort å lät jättedryg å ja fick till svar att "ja så kan det bli när man vart där å pillat" precis som det skulle va MITT fel att ja blivit undersökt... Sen INGET mer, inget i stil me att om det kommer mer så ska ja höra av mig eller WHAT EVER!!ja kände mig bara helt "speakless" å sa ok tack å hon la på
    Visst kan det bli så när dom varit där och "pillat". Men finns ju ingen anledning för dom att vara otrevliga. Känner du av några sammandragningar eller värkar?
    Kan ju faktiskt vara så att det är på G också!
  • Fru T
    Skorpan08 skrev 2009-05-17 20:39:06 följande:
    Visst kan det bli så när dom varit där och "pillat". Men finns ju ingen anledning för dom att vara otrevliga. Känner du av några sammandragningar eller värkar?Kan ju faktiskt vara så att det är på G också!
    ne ja har haft lite "mensvärk" som vanligt men just nu är det rätt lugnt även på den fronten..
    Prata me mannen eftersom ja känner mig helt snopen å vi säger att om det kommer mer så ringer vi eller om der fortsätter tills i morron så ringer ja min BM... 

Fattar inte varför man jobbar inom ett sånt yrke om man inte änns kan låssas vara trevlig *skakar på huvet* henne vill ja inte träffa iallafall...
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Skorpan08
    Fru T skrev 2009-05-17 20:44:49 följande:
    ne ja har haft lite "mensvärk" som vanligt men just nu är det rätt lugnt även på den fronten.. Prata me mannen eftersom ja känner mig helt snopen å vi säger att om det kommer mer så ringer vi eller om der fortsätter tills i morron så ringer ja min BM...  Fattar inte varför man jobbar inom ett sånt yrke om man inte änns kan låssas vara trevlig *skakar på huvet* henne vill ja inte träffa iallafall...
    Håller tummarna att håller sig lugnt så du får sova inatt och så kan det ju dra igång i morgonbitti. Är mannen ledig inatt?
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!