• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Firstandhappy
    SmileyMalin skrev 2009-05-17 22:29:09 följande:
    minst sagt! Men det är bara roligt och den där envisheten och starka viljan som driver mig till vansinne dagligen kommer nog vara användbar för dottern när hon blir vuxen
    preciiiis, man får se att de "dåliga sidorna" som retar gallfeber på en nu kommer vara fruktansvärt bra egenskaper hos den blivande vuxna människan..
  • SmileyMalin
    Firstandhappy skrev 2009-05-17 22:36:56 följande:
    preciiiis, man får se att de "dåliga sidorna" som retar gallfeber på en nu kommer vara fruktansvärt bra egenskaper hos den blivande vuxna människan..
    absolut! tänk alla små snälla försynta barn som gör som alla förväntar sig... hur ska dom våga ta plats och kunna lyckas i skolan, jobb, förhållanden osv... Nej jag är riktigt lycklig att jag har en urjobbig liten ligist att tampas med
  • Firstandhappy
    SmileyMalin skrev 2009-05-17 22:39:24 följande:
    absolut! tänk alla små snälla försynta barn som gör som alla förväntar sig... hur ska dom våga ta plats och kunna lyckas i skolan, jobb, förhållanden osv... Nej jag är riktigt lycklig att jag har en urjobbig liten ligist att tampas med
    samma här, skulle nog tycka det va jobbigare att puscha på ett barn som inte vågar ta för sig..
  • Fru T

att komma på att ja kan sitta på en plastpall i badkaret är nog det bästa ja gjort!

Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Skorpan08

FruT: Du har en jättefin mage! Hoppas du har sovit något inatt.

Fyra döttrar födda -90,-94,-95 och -08, En son BF 28/9-09
  • Familjetrollet
    Fru T skrev 2009-05-17 21:59:48 följande:
    Ja bjuder på mina fina lår me Nu ska ja ta mig en varm dusch sen blire värktabletter å vetekudde i sängen framför en film...
    villen fin mage
    ang pilla på livmodertappen.bm gjorde det när jag väntade ebba.hon sa att tappen var mogen och att jag skulle föda inom kort.bm sa även att man får blödningar efter ha fått livmodertappen retad vid pillning

så fru T du kommer ha din tös i din famn inom kort.

vad ska ni hitta på idag?här funderar jag på om vi ska åka till busfabriken i eftermiddag så barnen får leka.sen ska det handlas färg och målas här hemma.så idag blir det fullt upp
  • Cia80
    SmileyMalin skrev 2009-05-17 22:29:09 följande:
    minst sagt! Men det är bara roligt och den där envisheten och starka viljan som driver mig till vansinne dagligen kommer nog vara användbar för dottern när hon blir vuxen
    Ja, vilja har den här damen med Blir så arg när hon inte får göra som hon vill.
  • Familjetrollet

halloj.jag har kollat med marayah ang denna tråd som går ut snart.vill nån starta upp en ny tråd?

Cia80 skrev 2009-05-18 08:30:16 följande:
    Ja, vilja har den här damen med Blir så arg när hon inte får göra som hon vill.
    barn är bra söta ibland när de inte får sin vilja igenom.hur gammal är din tös?
  • Cia80
    Familjetrollet skrev 2009-05-18 08:36:34 följande:
    halloj.jag har kollat med marayah ang denna tråd som går ut snart.vill nån starta upp en ny tråd?

barn är bra söta ibland när de inte får sin vilja igenom.hur gammal är din tös?
    Hon är 10 månader, så hon har inte så jättemycket att säga till om
  • Familjetrollet
    Cia80 skrev 2009-05-18 08:38:44 följande:
    Hon är 10 månader, så hon har inte så jättemycket att säga till om
    i den åldern kan de då allt bli arga.inte så lätt alla gånger när barnet inte har lärt sig prata och kan göra sig förstått.

här funderar jag på att gå till centrum och handla lite.
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!