• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • JePaLuLi
    SmileyMalin skrev 2009-05-17 22:39:24 följande:
    absolut! tänk alla små snälla försynta barn som gör som alla förväntar sig... hur ska dom våga ta plats och kunna lyckas i skolan, jobb, förhållanden osv... Nej jag är riktigt lycklig att jag har en urjobbig liten ligist att tampas med
    Ja jag ser också det som nåt väldigt positivt när barn säger ifårn och visar vad de vill. Man vill ju ha ett barn som kan ta för sig och inte baa sitter i ett hörn och säger ja och amen till allt och alla.

Fru T: Hur känns det idag?
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Cia80
    Familjetrollet skrev 2009-05-18 08:41:37 följande:
    i den åldern kan de då allt bli arga.inte så lätt alla gånger när barnet inte har lärt sig prata och kan göra sig förstått.här funderar jag på att gå till centrum och handla lite.
    Nä, det är inte lätt. Hon bluddrar på men vi förstår ingenting.
    Det hon mest blir arg för är när man lyfter bort henne när hon är på väg mot den bärbara datorn. Men det går över rätt så fort
  • Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2009-05-18 08:46:54 följande:
    Ja jag ser också det som nåt väldigt positivt när barn säger ifårn och visar vad de vill. Man vill ju ha ett barn som kan ta för sig och inte baa sitter i ett hörn och säger ja och amen till allt och alla.Fru T: Hur känns det idag?
    jag kan bara hålla med kloka jenny.barn ska synas och höras.ett tyst barn mår ju inte bra.

hoppas det regnar lite mindre snart så man kan ta en promenad till centrum och handla nått gott att äta
  • JePaLuLi
    Familjetrollet skrev 2009-05-18 08:51:55 följande:
    jag kan bara hålla med kloka jenny.barn ska synas och höras.ett tyst barn mår ju inte bra.hoppas det regnar lite mindre snart så man kan ta en promenad till centrum och handla nått gott att äta
    Exakt, jag skulle bli mer orolig om mina barn satt tysta i ett hörn.

Åh vad gott! Jag skulle också vilja gå och handla men jag orkar inte nu. Ska ner till stan sen och köpa finbyxor till Lucas och se om jag hittar några även till Linus.
  • Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2009-05-18 09:12:39 följande:
    Exakt, jag skulle bli mer orolig om mina barn satt tysta i ett hörn.Åh vad gott! Jag skulle också vilja gå och handla men jag orkar inte nu. Ska ner till stan sen och köpa finbyxor till Lucas och se om jag hittar några även till Linus.
    då får du ha en bra dag på stan.här ska det letas avslutningskläder framöver till tösens skolavslutning.

vet nån vart man kan fylla på telia refilkort på nätet?på telias hemsida fungerar det inte just nu
  • JePaLuLi
    Familjetrollet skrev 2009-05-18 09:16:48 följande:
    då får du ha en bra dag på stan.här ska det letas avslutningskläder framöver till tösens skolavslutning.vet nån vart man kan fylla på telia refilkort på nätet?på telias hemsida fungerar det inte just nu
    Tack! Detsamma.

Hörrni tjejer, jag behöver hjälp.
    Vilken är finast?

• Cia80

Jenny,
    Jag röstar nog på den undre. Men det beror lite på hur din klänning ser ut. Hur helheten blir

• Fru T
    Skorpan08 skrev 2009-05-18 06:59:18 följande:
    FruT: Du har en jättefin mage! Hoppas du har sovit något inatt.
    Tyvärr tycktes inte starkare tabletter hjälpa på mina höfter
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-05-18 09:31:57 följande:
    Tack! Detsamma.Hörrni tjejer, jag behöver hjälp.Vilken är finast?
    ja tror på den övre
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • JePaLuLi
    Cia80 skrev 2009-05-18 09:45:58 följande:
    Jenny,Jag röstar nog på den undre. Men det beror lite på hur din klänning ser ut. Hur helheten blir
    Klänningen finns på nixa.se
    Bröllop, klänningar utan släp och nr 8534. Det går inte att spara bilden av nån anledning så man får gå in där och titta. Jag har tänkt att ha ett enkelt pärlhalsband och pärlor i öronen. Ingen stram uppsättning på håret utan långt, lockigt och nåt enkelt.
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!