• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Cia80
    JePaLuLi skrev 2009-05-18 09:49:52 följande:
    Klänningen finns på nixa.seBröllop, klänningar utan släp och nr 8534. Det går inte att spara bilden av nån anledning så man får gå in där och titta. Jag har tänkt att ha ett enkelt pärlhalsband och pärlor i öronen. Ingen stram uppsättning på håret utan långt, lockigt och nåt enkelt.
    Vilken fin klänning! Håller kvar min röst
  • Fru T

Det kom inge mer blod sen å ja har haft den vanliga mensvärken men lite mildare natten igenom... inga andra känningr...

Mannen gick ut å hemta fårskinnet ja har i bilen, det är ju inte riktigt lika mjukt å mysigt som det ja ska få av mormor till bebis men det är inte klart än så ja täkte att ja kunde tästa med detta...
    Det va skönare att sova med det i den mån att det va lättare att vända på sig för det låg still å ja kunde bara vrida på mig utan att behöva lyfta hela kroppen men höfterna har ju gjort lika ont som vanligt så det ha ju vart att lägga sig åt ett håll, somna, vakna för att vända sig å sen upprepa det va 5e minut typ...

sova är tydligen överskattat

Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Fru T

just nu är vår säng inte värd sina nästan 30.000kr

men annars är den det å lite till...

• Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-05-18 09:31:57 följande:
    Tack! Detsamma.Hörrni tjejer, jag behöver hjälp.Vilken är finast?
    Ja ändrar mig föresten 2an blir nog faktist snyggare..
  • Skorpan08
    JePaLuLi skrev 2009-05-18 09:31:57 följande:
    Tack! Detsamma.Hörrni tjejer, jag behöver hjälp.Vilken är finast?
    jag röstar nog på den övre.
    Fru T skrev 2009-05-18 09:46:09 följande:
    Tyvärr tycktes inte starkare tabletter hjälpa på mina höfter
    Stackare! Det är ju så jobbigt när man inte kan sova. Blir svårare att härda ut värken. Men tänk bara på att snart, snart så har du din sessa i famnen och värken är ett minne blott.
    Fyra döttrar födda -90,-94,-95 och -08, En son BF 28/9-09
  • JePaLuLi
    Cia80 skrev 2009-05-18 09:52:24 följande:
    Vilken fin klänning! Håller kvar min röst
    Tack!
    Fru T skrev 2009-05-18 09:49:20 följande:
    ja tror på den övre
    Jag gillar också den övre egentligen. Så svårt när man inte sett dem i verkligheten!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-05-18 10:05:46 följande:
    Tack! Jag gillar också den övre egentligen. Så svårt när man inte sett dem i verkligheten!
    när ja tänker efter så kanske ja sulle ta nånting tunnare, lite enklare

*beslutsångest delux* needå men idéerna kommer efter ja skrivit
  • Fru T
    Skorpan08 skrev 2009-05-18 10:04:52 följande:
    jag röstar nog på den övre. Stackare! Det är ju så jobbigt när man inte kan sova. Blir svårare att härda ut värken. Men tänk bara på att snart, snart så har du din sessa i famnen och värken är ett minne blott.
    Ja försöker tänka så men det är ju inte alltid så lätt ja försöker ofta göra saker för att distrahera mig medans mannen säger åt mig att gå å vila...
  • JePaLuLi
    Fru T skrev 2009-05-18 10:10:05 följande:
    när ja tänker efter så kanske ja sulle ta nånting tunnare, lite enklare *beslutsångest delux* needå men idéerna kommer efter ja skrivit
    Jag var också inne på det. Jag har ett enkelt diadem med pärlor på som kanske skulle vara fint till, bara för att liva upp lite... Så sparar jag ju pengar dessutom
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Skorpan08
    Fru T skrev 2009-05-18 10:11:21 följande:
    Ja försöker tänka så men det är ju inte alltid så lätt ja försöker ofta göra saker för att distrahera mig medans mannen säger åt mig att gå å vila...
    Ibland kan det vara mer stressande att "bara ligga och vila".
    Fyra döttrar födda -90,-94,-95 och -08, En son BF 28/9-09
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!