• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Firstandhappy
    LittleMee skrev 2009-05-18 13:21:23 följande:
    Hej på er. Det var ett tag sen sist då vi bl a har haft lite fullt upp med Lillen. Hur går det för er andra? Satt och diskuterade med Andreas igår kväll om var vi ska storhandla nästa gång. Vilken affär som har bäst kött/billigast osv. Har hittills mest handlat på Willy´s och Maxi. Var storhandlar ni någonstans och varför?
    köper alla basvaror på maxi, enbart för att jag gillar självscanningen, men däremot allt kött köper vi på city gross, mycket billigare o fräschare, blöjorna köper vi med där, kostar bara 89 kr/paket..blir ju en extra bit att åka men jag tycker absolut det är värt det..
  • Firstandhappy

ja just det, tillägger att det är pampers o libero som kostar 89kr, sen finns det ju billigare med.. max 2 pkt per gång får man dock köpa..
    brukar passa på att shoppa på oss ett lager när vi får kuponger typ 50 kr rabatt på 2 paket, då blir ju priset bara 128 kr för 2 pkt blöjor.. o det är bra....

• LittleMee
    JePaLuLi skrev 2009-05-18 13:23:58 följande:
    Vi brukar storhandla på Maxi. Tycker det är fräscht och ett bra utbud. Bra priser också, i vissa fall tom billigare än Willys. Skulle däremot vilja testa city gross.
    Vi har upplevt att det är lite dyrare på Maxi men det beror nog på vad man handlar. City Gross kom på tal då de har bra kött men frågan är om det är värt den extra resan om det inte skulle vara nån skillnad på priset.
  • Leos och Vincents mamma
    LittleMee skrev 2009-05-18 13:21:23 följande:
    Hej på er.Det var ett tag sen sist då vi bl a har haft lite fullt upp med Lillen. Hur går det för er andra?Satt och diskuterade med Andreas igår kväll om var vi ska storhandla nästa gång. Vilken affär som har bäst kött/billigast osv. Har hittills mest handlat på Willy´s och Maxi. Var storhandlar ni någonstans och varför?
    Vi brukar mest handla på Maxi, bättre utbud än Willys, men lite dyrare.
    Annars så blir det mycket handling på nya Coop extra, ligger närmast oss. O där är det väldigt fräscht, bra utbud o bra priser o jag älskar att de har personlig chark, är så gott
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-05-18 13:30:05 följande:
    ja just det, tillägger att det är pampers o libero som kostar 89kr, sen finns det ju billigare med.. max 2 pkt per gång får man dock köpa..brukar passa på att shoppa på oss ett lager när vi får kuponger typ 50 kr rabatt på 2 paket, då blir ju priset bara 128 kr för 2 pkt blöjor.. o det är bra....
    Det låter ju toppen! Då måste vi dit och spana nån dag. Det verkar ju löna sig!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • LittleMee
    Firstandhappy skrev 2009-05-18 13:30:05 följande:
    ja just det, tillägger att det är pampers o libero som kostar 89kr, sen finns det ju billigare med.. max 2 pkt per gång får man dock köpa..brukar passa på att shoppa på oss ett lager när vi får kuponger typ 50 kr rabatt på 2 paket, då blir ju priset bara 128 kr för 2 pkt blöjor.. o det är bra....
    Jag var på City Gross i Sthlm förra helgen och då kostade ett pkt blöjor 125 kr.
  • JePaLuLi
    Apipoulai skrev 2009-05-18 12:46:38 följande:
    Jag överlevde helgen.Idag mår jag prima, som om jag aldrig utsatt min kropp för galenskapen. Men i lördags efter loppet (på kvällen) då gjorde det ont ont ont.På söndagen träffade jag en kompis, sen så förderv jag tre timmar i Ullared.Idag har jag som sagt inga men av min bedrift.
    Du är duktig du!
  • Leos och Vincents mamma
    LittleMee skrev 2009-05-18 13:30:21 följande:
    Vi har upplevt att det är lite dyrare på Maxi men det beror nog på vad man handlar. City Gross kom på tal då de har bra kött men frågan är om det är värt den extra resan om det inte skulle vara nån skillnad på priset.
    Nja, alltså, det blir ju bensinkostnad att åka dit oxå, så ibland är det nog inte värt det.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • JePaLuLi

Priso tycker jag är en väldigt fräsch affär, men där är det ganska dyrt.
    Småhandlar gör vi här på willys eftersom det tar 3 minuter att gå dit .-)

• LittleMee

Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-18 13:32:05 följande:

Vi brukar mest handla på Maxi, bättre utbud än Willys, men lite dyrare.Annars så blir det mycket handling på nya Coop extra, ligger närmast oss. O där är det väldigt fräscht, bra utbud o bra priser o jag älskar att de har personlig chark, är så gott
    Inbillar mig att Coop brukar vara så dyra. Har bara varit där en gång under premiären och det ångrar jag än. Var ganska less på att stå i kön i flera timmar .
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!