• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Stolt Enbarnsmamma
    Maria84 skrev 2009-05-18 11:10:51 följande:
    h det hade varit jätteskoj! Men jag ska in och operara mig i munnen imorron Hade mkt hellre åkt och lekt med er!
    Ajdå, är det en visdomstand? Du får mer än gärna komam hit nån annan dag bara att säga till när du kan hur mår du annars?
    Familjetrollet skrev 2009-05-18 11:29:07 följande:
    ag skulle gära komma,men tyvärr kan jag inte då barnen slutar tidigt
    okej, det kommer ju fler dagar!
    Firstandhappy skrev 2009-05-18 11:30:58 följande:
    nej nu ljög jag, är ju på onsdag jag ska iväg på fika, men imorgon är mannen hemma hela dagen så då blir det familjetid allan... han har ju jobbat de senaste 5 dagarna non stop utan ledighet så nu börjar det blir trist...Vill med åka o jobba juh..
    Hoppas ni får en underbar dag tillsammans
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-18 11:35:05 följande:
    Jag o barnen kommer gärna
    Men vad skoj, jag inboxar dig min adress
    JePaLuLi skrev 2009-05-18 11:51:23 följande:
    Ni ses ju så tidigt, då har vi knappt kommit upp
    hehe, era sjusovare
  • Maria84

Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-05-18 11:57:06 följande:

Ajdå, är det en visdomstand? Du får mer än gärna komam hit nån annan dag bara att säga till när du kan hur mår du annars?
    Japp, den har inte kommit upp ännu så de måste skära ut den. Och det skulle ta över en timme, känns mindre skoj att ligga där och gapa så länge!
    Det ska jag göra, vore jätteskoj att ses!
    Jodå det går sakta framåt, det måste ju på nåt sätt. Hur har ni det ?
  • Maria84

Nä om man skulle ta och tvätta håret lite snabbt så man får nån styr på det och göra sig iordning. Ska till vc vid 13 med armen och se vad man får för dom, om det är en inflammation eller inte. Ont som fasen gör den ialla fall och jag har ju haft det i två veckor nu och det blir ju bara värre och det har förflyttat sig ännu längre upp i armen nu.

• Stolt Enbarnsmamma
    Maria84 skrev 2009-05-18 12:05:13 följande:
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-05-18 11:57:06 följande:Japp, den har inte kommit upp ännu så de måste skära ut den. Och det skulle ta över en timme, känns mindre skoj att ligga där och gapa så länge! Det ska jag göra, vore jätteskoj att ses! Jodå det går sakta framåt, det måste ju på nåt sätt. Hur har ni det ?

Då får jag önska dig lycka till imorgon! Tur att du har dina barn så du får något annat att tänka på! Vi har det bara fint här i nya lägenheten vi trvis som fisken i vattnet

Hoppas det går bra för dig på vc!

• Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-05-18 11:51:23 följande:
    Ni ses ju så tidigt, då har vi knappt kommit upp
    nästan samma här, brukar komma upp runt 9 iallafall, sen ska det ju till frukost o kläder o annat..
  • Apipoulai

Jag överlevde helgen.
    Idag mår jag prima, som om jag aldrig utsatt min kropp för galenskapen. Men i lördags efter loppet (på kvällen) då gjorde det ont ont ont.
    På söndagen träffade jag en kompis, sen så förderv jag tre timmar i Ullared.
    Idag har jag som sagt inga men av min bedrift.

? Do what you like. Like what you do. ?
  • Familjetrollet

mums här har jag och stora tösen ätit svenska jordgubbar med mjölk och socker.

Maria84 skrev 2009-05-18 12:05:13 följande:
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-05-18 11:57:06 följande:
    Japp, den har inte kommit upp ännu så de måste skära ut den. Och det skulle ta över en timme, känns mindre skoj att ligga där och gapa så länge! Det ska jag göra, vore jätteskoj att ses! Jodå det går sakta framåt, det måste ju på nåt sätt. Hur har ni det ?
    blir du inte sövd under ingreppet?
  • JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-05-18 12:15:03 följande:
    nästan samma här, brukar komma upp runt 9 iallafall, sen ska det ju till frukost o kläder o annat..
    Ja samma här. Det är ju lite bestyr innan man kan ta sig ut
    Men 11 på onsdag ska vi klara av
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • LittleMee

Hej på er.

Det var ett tag sen sist då vi bl a har haft lite fullt upp med Lillen. Hur går det för er andra?

Satt och diskuterade med Andreas igår kväll om var vi ska storhandla nästa gång. Vilken affär som har bäst kött/billigast osv. Har hittills mest handlat på Willy´s och Maxi. Var storhandlar ni någonstans och varför?

• JePaLuLi
    LittleMee skrev 2009-05-18 13:21:23 följande:
    Hej på er.Det var ett tag sen sist då vi bl a har haft lite fullt upp med Lillen. Hur går det för er andra?Satt och diskuterade med Andreas igår kväll om var vi ska storhandla nästa gång. Vilken affär som har bäst kött/billigast osv. Har hittills mest handlat på Willy´s och Maxi. Var storhandlar ni någonstans och varför?
    Vi brukar storhandla på Maxi. Tycker det är fräscht och ett bra utbud. Bra priser också, i vissa fall tom billigare än Willys. Skulle däremot vilja testa city gross.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!