• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Apipoulai
    Fru T skrev 2009-05-18 13:48:13 följande:
    Har svaaagt färgade flytningar en hel del värk å en mycket livlig bebis som skruvar sig neråt!
    Spännande, det börjar dra ihop sig så att säga. :)
    ? Do what you like. Like what you do. ?
  • Apipoulai
    JePaLuLi skrev 2009-05-18 13:33:05 följande:
    Du är duktig du!
    Ja det känns lite overkligt så är efteråt.
  • Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-05-18 14:00:41 följande:
    Åååh det är så spännande!Visserligen har båda mina varit superlugna strax innan det satt igång, men det är ju olika för alla. Jag tror inte att det är länge kvar alls faktiskt. Kanske blir bebis till helgen
    ja dom säger ju att dom brukar lugna ner sig när det närmar sig, iofs är hon ju rätt lugn mor vad hon brukar va  nu kommer det bara ut ett ben istället får två osv
    Men det känns verkligen att hon borrar sig neråt å varje gång hon gör en häftig rörelse kommer det en intensivare värk...

vi får väll se vart det slutar men det skulle ju inte förvåna mig om ja får gå över två veckor ändå

Nu får det bli en varm dusch sen ska ja fortsätta vila...
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • LittleMee
    Firstandhappy skrev 2009-05-18 13:37:58 följande:
    mmm men det är sthlm, dit åker man ju inte om dagarna... i mantorp kostar de 89 kr...

blir max 40 kr extra om man har en bil som drar ca 1liter milen o det sparar man in på blöjorna om det är så...sen är det väl mycket bara för att jag är van vid att handla där...
    Otroligt att samma kedja kan skilja så mkt på pris. Sov gott!
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-18 13:35:51 följande:
    Ja, fast det är bättre priser på coop extra än på vanliga coop Nu är det inte kö i flera timmar
    Får åka dit nån dag i veckan för att spana in på charken så vi kan grilla gott i helgen.
    Fru T skrev 2009-05-18 13:48:13 följande:
    Har svaaagt färgade flytningar en hel del värk å en mycket livlig bebis som skruvar sig neråt!
    Åh vad spännande. Hur ofta kommer värken?
    Apipoulai skrev 2009-05-18 13:56:16 följande:
    Jag föredrar Maxi, för jag tycker miljön är trevligare där. Dessutom gillar jag deras märken på varor.Generellt undviker jag dock företagens egna varor så som Änglamark, Icas, Eldorado, Euro Shopper och allt vad de kan heta. Handla man dessa så kommer det snart inte finns "riktiga" märken som inte produceras av storföretagen.Ett exempel:Handlar man Icas chips så gynnar man företaget Ica och inte fristående producenter så som OLW, Lantchips, Pringles eller Estrella osv.Men jag utgår från smaken på maten. Det finns vissa produkter som faktiskt är godast i form av "eget märke". (Icas kaviar, Icas risgrynsgröt och Eldorados nachochips som exempel.)Det var min åsikt. =)
    Tack för din åsikt. Håller med om att jag generellt inte heller gillar lågprismärken, men det är mkt för att smaken sällan är detsamma som "original"
  • Fru T
    LittleMee skrev 2009-05-18 14:11:55 följande:
    Otroligt att samma kedja kan skilja så mkt på pris. Sov gott!Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-18 13:35:51 följande: Tack för din åsikt. Håller med om att jag generellt inte heller gillar lågprismärken, men det är mkt för att smaken sällan är detsamma som "original"
    värken sitter i mäst helatiden tycker ja, inte så att den kommer å går...
  • JePaLuLi
    Fru T skrev 2009-05-18 14:08:47 följande:
    ja dom säger ju att dom brukar lugna ner sig när det närmar sig, iofs är hon ju rätt lugn mor vad hon brukar va  nu kommer det bara ut ett ben istället får två osv Men det känns verkligen att hon borrar sig neråt å varje gång hon gör en häftig rörelse kommer det en intensivare värk...vi får väll se vart det slutar men det skulle ju inte förvåna mig om ja får gå över två veckor ändå Nu får det bli en varm dusch sen ska ja fortsätta vila...
    Haha, ja du ser
    Jag tror faktiskt inte att du kommer gå över. Men jag ska inte säga för mycket för jag vet hur drygt det är på slutet. Även om jag inte hann passera bf så sa ju alla hela tiden att jag skulle få flera veckor tidigare så man ställde in sig på det och blev mer och mer besviken för varje dag som gick. Det blir ju till slut att man letar efter minsta lilla tecken
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-05-18 14:14:15 följande:
    Haha, ja du ser Jag tror faktiskt inte att du kommer gå över. Men jag ska inte säga för mycket för jag vet hur drygt det är på slutet. Även om jag inte hann passera bf så sa ju alla hela tiden att jag skulle få flera veckor tidigare så man ställde in sig på det och blev mer och mer besviken för varje dag som gick. Det blir ju till slut att man letar efter minsta lilla tecken
    hehe ja eller hur! det är just därför ja intalar mig själv att det är låångt kvar, även om mannen motarbetar mig

Undrar hur det går för Diana...
  • Leos och Vincents mamma

Ja, jag har tänkt massor på Diana, undrar hur det är med henne.
    Familjetrollet: Har du hört nåt mera ifrån henne? Skulle ju iofs kunna skicka ett sms själv o kolla läget.

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Leos och Vincents mamma

Diana är fortfarande inlaggd o kommer att vara tills bebisen föds, hon är uttråkad.
    Bebis kan komma när som helst, allt från 1 dag upp till 20.

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Apipoulai
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-18 15:13:18 följande:
    Diana är fortfarande inlaggd o kommer att vara tills bebisen föds, hon är uttråkad.Bebis kan komma när som helst, allt från 1 dag upp till 20.
    Då hoppas vi för Dianas skull att det inte blir så många dagar.
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!