• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Leos och Vincents mamma
    Apipoulai skrev 2009-05-18 15:19:14 följande:
    Då hoppas vi för Dianas skull att det inte blir så många dagar.
    Ja, för det kan verkligen inte vara kul att ligga där.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Firstandhappy

åhhhh nyvaken, det va skööönt, sovit i över 2 timmar nu.. attsingens att man ska vakna av att man fryser om näsan o är kissnödig.

• Apipoulai
    Firstandhappy skrev 2009-05-18 16:13:23 följande:
    åhhhh nyvaken, det va skööönt, sovit i över 2 timmar nu.. attsingens att man ska vakna av att man fryser om näsan o är kissnödig.
    Åhh, fler som fryser om näsan. Jag trodde jag var ensam om det. Den är ständigt kall tycker jag. :/
    ? Do what you like. Like what you do. ?

Jag fryser ofta om näsan o har alltid gjort, den kan vara iskall ibland. Sambon tycker det är så gulligt o sagt att han ska köpa nässkydd åt mig

• Apipoulai
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-18 16:35:56 följande:
    Jag fryser ofta om näsan o har alltid gjort, den kan vara iskall ibland. Sambon tycker det är så gulligt o sagt att han ska köpa nässkydd åt mig
    Säg till honom att köpa ett till mig också, när han hittar ett snyggt. Min "gubbe" får ofta värma min näsa, eftersom mina händer också brukar vara kalla.
    Min kropp tycker tydligen inte att händer, fötter och näsa är så viktiga organ att de behöver värmas upp mha blodcirkulationen. Och jag har aldrig rökt och kommer aldrig att göra det, så det är inte därför som blodcirkluationen är dålig ut i mina lemmar.
  • Apipoulai

När går denna tråd ut förresten? Börjar närma sig där också.

Apipoulai skrev 2009-05-18 16:41:20 följande:
    Säg till honom att köpa ett till mig också, när han hittar ett snyggt. Min "gubbe" får ofta värma min näsa, eftersom mina händer också brukar vara kalla.Min kropp tycker tydligen inte att händer, fötter och näsa är så viktiga organ att de behöver värmas upp mha blodcirkulationen. Och jag har aldrig rökt och kommer aldrig att göra det, så det är inte därför som blodcirkluationen är dålig ut i mina lemmar.
    Jag har samma problem, händer, fötter o näsa blir iskallt på mig. Lite jobbigt när man jobbar i vården som jag gör o ska ta i de stackars gamlingarna som hoppar högt när jag kommer med mina iskalla händer, eller när jag ligger bredvid min sambo i sängen o han alltid får värma mina fötter. Är iofs väldigt frusen av mig på hela kroppen o kan ligga med flera täcken på mig o ändå frysa.
    Apipoulai skrev 2009-05-18 16:48:34 följande:
    När går denna tråd ut förresten? Börjar närma sig där också.
    26:e tror jag.
  • Apipoulai
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-18 16:51:08 följande:
    Jag har samma problem, händer, fötter o näsa blir iskallt på mig. Lite jobbigt när man jobbar i vården som jag gör o ska ta i de stackars gamlingarna som hoppar högt när jag kommer med mina iskalla händer, eller när jag ligger bredvid min sambo i sängen o han alltid får värma mina fötter. Är iofs väldigt frusen av mig på hela kroppen o kan ligga med flera täcken på mig o ändå frysa.
    Haha, samma problem här också. Jag skulle nog kunna väcka de döda med mina fötter och händer. Maken hoppar högt när jag kryper till sängs. Tack och lov för att det nu börjar blir sommar. För det verkar som årstiden påverkar temperaturen på mina händer och fötter.
    Apipoulai skrev 2009-05-18 17:07:40 följande:
    Haha, samma problem här också. Jag skulle nog kunna väcka de döda med mina fötter och händer. Maken hoppar högt när jag kryper till sängs. Tack och lov för att det nu börjar blir sommar. För det verkar som årstiden påverkar temperaturen på mina händer och fötter.
    Här med, det är något bättre på sommaren, men på vintern är det verkligen jättejobbigt! Jag kan aldrig gå barfota inomhus på vinterna o knappt inte på sommaren heller. På vintern har jag strumpor plus tjocka tossar på mig.
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!