VI från Linköping Del 3!!!!
Då försöker vi på nytt då.
Här är tilläggstråden där vi skriver in våra "medlemmar"..
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html
Då försöker vi på nytt då.
Här är tilläggstråden där vi skriver in våra "medlemmar"..
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html
nä nu har jag vart duktig o dammsugit så nu ska jag belöna mig med en eftermiddagstupplur... go natt
Ja skulle gärna fika varje dag men nu orkar ja faktist inte
får ta igen det när ja hemtat mig efter förlossningen..
Vi handlar typ bara på Maxi, vi veckoplanerar å handlar en gång i veckan.. men vi kommer börja åka te city gross å köpa blöjor å våtservetter (mjuk & skön) så då blire nog att spana in deras utbud mer...
Har svaaagt färgade flytningar en hel del värk å en mycket livlig bebis som skruvar sig neråt!
Jag föredrar Maxi, för jag tycker miljön är trevligare där. Dessutom gillar jag deras märken på varor.
Generellt undviker jag dock företagens egna varor så som Änglamark, Icas, Eldorado, Euro Shopper och allt vad de kan heta. Handla man dessa så kommer det snart inte finns "riktiga" märken som inte produceras av storföretagen.
Ett exempel:
Handlar man Icas chips så gynnar man företaget Ica och inte fristående producenter så som OLW, Lantchips, Pringles eller Estrella osv.
Men jag utgår från smaken på maten. Det finns vissa produkter som faktiskt är godast i form av "eget märke". (Icas kaviar, Icas risgrynsgröt och Eldorados nachochips som exempel.)
Det var min åsikt. =)