• Licens To Kiss

vuxna med adhd add as

Länk för Föräldrar till barn med ADHD
    beta.familjeliv.se/Forum-3-60/m40166290.html

Länk för Vuxna anhörig till ADHDARÈ
    beta.familjeliv.se/Forum-4-51/m39833594.html

{#lang_emotions_flower} Hej och välkommen till oss. {#lang_emotions_flower}

Vi är ett gäng som håller ihop. Ibland blir vi osams men oftast är vi bara snälla och gulliga {#lang_emotions_innocent} Dela med dig utav dina härliga och skitdagar. härliga och skitdagar.

Välj en signatur då du vill vara anonym.

I min tråd tillåts OT-inlägg.

INFORMATIONSLÄNKAR (ADHD, ADD)
    spexor.homestead.com/files/kriterier.htm
    attention.vgl.se/index.php&task=view&id=37&Itemid=29
    psychcentral.com/addquiz.htm
    www.expressen.se/1.682011
    sv.wikipedia.org/wiki/ADHD
    www.nyfikenvital.org/
    www.adhdforum.se/

INFORMATIONSLÄNKAR (AS)
    aspergerkontakt.mylava.net/
    www.psykologitest.se/test/asperger.php
    sv.wikipedia.org/wiki/Aspergers_syndrom

ALLA MÖJLIGA FUNKTIONSHINDER (CHATT)
    www.klubbfh.se/
    Mamma Flata och Partner
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-12 19:57
    Forum för oss i tråden! Glöm inte att behålla din signatur så du har samma i forumet som här på FL.

vimedadhdaddas.forum24.se/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-19 16:26
    NY TRÅD!! TYDLIG OCH FINARE!! VÄLKOMMEN IN:

www.familjeliv.se/Forum-11-308/m43990781.html
  • Svar på tråden vuxna med adhd add as
  • Licens To Kiss
    ensamhemma skrev 2009-04-27 17:00:51 följande:
    vadå vart du förvirrad??? jag röstade att du skulle ha ny lur bundet till simkortet...
    Jag har släppt den tankegången. Blev mansik ett tag men släppte sen
    Jag vill betala allt på en gång men kanske ingen bra idè.
  • Ysta
    Himmelkropp skrev 2009-04-27 17:01:57 följande:
    Jag har släppt den tankegången. Blev mansik ett tag men släppte sen
    Jag vill betala allt på en gång men kanske ingen bra idè.
    Får man göra så?? Jag hade 3 för en massa år sedan men det funkade inte alls här i Luleå så jag ville betala bort alla månader direkt och sen slippa skiten och gå tillbaks till Telia men det fick jag inte. Satt fast med 3 som inte fungerade så snart man gick inomhus i 11 månader men skaffade ett Telia refill vid sidan av det
  • Licens To Kiss
    Ysta skrev 2009-04-27 17:06:35 följande:
    Får man göra så?? Jag hade 3 för en massa år sedan men det funkade inte alls här i Luleå så jag ville betala bort alla månader direkt och sen slippa skiten och gå tillbaks till Telia men det fick jag inte. Satt fast med 3 som inte fungerade så snart man gick inomhus i 11 månader men skaffade ett Telia refill vid sidan av det
    Jag kan betala på en gång. Blir inte prisskillnad. Jag tycker de skulle vara skönt att vara utan en avgift men eftersom den ligger på 99:- i månaden kanske de är dumt, nu innan sommarn och allt.
  • Ysta
    Himmelkropp skrev 2009-04-27 17:08:15 följande:
    Jag kan betala på en gång. Blir inte prisskillnad. Jag tycker de skulle vara skönt att vara utan en avgift men eftersom den ligger på 99:- i månaden kanske de är dumt, nu innan sommarn och allt.
    Jag skulle nog betalat bort allting på en gång bara för att slippa det sen men det är ju jag
  • ensamhemma
    Himmelkropp skrev 2009-04-27 16:57:00 följande:
    Är strattera antidepp?? Trodde de var adhd-medicin.
    ja det är antidepp medicin,men har läst att många tycker att det är ett riktigt rävgift.
  • Licens To Kiss
    ensamhemma skrev 2009-04-27 17:15:21 följande:
    ja det är antidepp medicin,men har läst att många tycker att det är ett riktigt rävgift.
    Usch. Låter inge vidare.
  • Licens To Kiss
    Ysta skrev 2009-04-27 17:12:22 följande:
    Jag skulle nog betalat bort allting på en gång bara för att slippa det sen men det är ju jag
    Funderar på de. Dumt läge kanske. Bäst är i Aug men alltså juni blir bättre än maj månad ekonomiskt.
  • Fjärilen72
    Aquagreen skrev 2009-04-27 16:33:49 följande:
    Jag blir GALEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mina lever värden är absolut lååångt ifrån bra så nu får jag inte fortsätta med Concertan Blir sååå less. VAd finns de mer förutom Ritalina man kan få?
    Nej, vad tråkigt att dina levervärden inte är bra och att du inte kan fortsätta med Concertan.
    För du har ju (som jag har fattat det i alla fall) varit väldigt nöjd med Concertan.

Jag hittade förutom Ritalin och Stattera två alternativ till ADHD mediciner på Fass:

www.fass.se/LIF/produktfakta/artikel_produkt.jsp&DocTypeID=7&UserTypeID=2

www.fass.se/LIF/produktfakta/artikel_produkt.jsp&DocTypeID=7&UserTypeID=2
  • Ysta

Jag blir galen på att ha så dåligt tålamod... Vill att allt ska hända på en gång, genast, nu, direkt! Är rastlös och orolig, kan inte sova och är grymt lättirriterad *suck*.

Svar på tråden vuxna med adhd add as