• Licens To Kiss

vuxna med adhd add as

Länk för Föräldrar till barn med ADHD
    beta.familjeliv.se/Forum-3-60/m40166290.html

Länk för Vuxna anhörig till ADHDARÈ
    beta.familjeliv.se/Forum-4-51/m39833594.html

{#lang_emotions_flower} Hej och välkommen till oss. {#lang_emotions_flower}

Vi är ett gäng som håller ihop. Ibland blir vi osams men oftast är vi bara snälla och gulliga {#lang_emotions_innocent} Dela med dig utav dina härliga och skitdagar. härliga och skitdagar.

Välj en signatur då du vill vara anonym.

I min tråd tillåts OT-inlägg.

INFORMATIONSLÄNKAR (ADHD, ADD)
    spexor.homestead.com/files/kriterier.htm
    attention.vgl.se/index.php&task=view&id=37&Itemid=29
    psychcentral.com/addquiz.htm
    www.expressen.se/1.682011
    sv.wikipedia.org/wiki/ADHD
    www.nyfikenvital.org/
    www.adhdforum.se/

INFORMATIONSLÄNKAR (AS)
    aspergerkontakt.mylava.net/
    www.psykologitest.se/test/asperger.php
    sv.wikipedia.org/wiki/Aspergers_syndrom

ALLA MÖJLIGA FUNKTIONSHINDER (CHATT)
    www.klubbfh.se/
    Mamma Flata och Partner
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-12 19:57
    Forum för oss i tråden! Glöm inte att behålla din signatur så du har samma i forumet som här på FL.

vimedadhdaddas.forum24.se/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-19 16:26
    NY TRÅD!! TYDLIG OCH FINARE!! VÄLKOMMEN IN:

www.familjeliv.se/Forum-11-308/m43990781.html
  • Svar på tråden vuxna med adhd add as
  • Licens To Kiss

Helt ärligt! Jag tycker de är konstigt att vissa av er nära och kära blir förvånade över att ni kan adhd. De var min mamma som fick upp mina ögon för adhd`n. jag har länge varit inne på deppression, ångest, borderline, mano, asperger TILLS att hon fick upp ögonen på mig. Hon har lusläst om alla diagnoser och säger att de där med asperger, mano, borderline osv verkligen inte stämmer på mig.

• Anonym (Hej)
    Himmelkropp skrev 2009-03-30 13:57:31 följande:
    Helt ärligt! Jag tycker de är konstigt att vissa av er nära och kära blir förvånade över att ni kan adhd. De var min mamma som fick upp mina ögon för adhd`n. jag har länge varit inne på deppression, ångest, borderline, mano, asperger TILLS att hon fick upp ögonen på mig. Hon har lusläst om alla diagnoser och säger att de där med asperger, mano, borderline osv verkligen inte stämmer på mig.
    De säger så, pga att de tror min mamma har skadat mig såpass under åren att de bara är de som spökar
  • Licens To Kiss

Sen var jag ju och gjorde ordentliga tester som är ingången till olika utredningar. Läkarn bojkotta allt förutom adhd`n. Bara för mig och göra utredningen och se vad jag ligger på för grad.

• Licens To Kiss
    Anonym (Hej) skrev 2009-03-30 13:59:13 följande:
    De säger så, pga att de tror min mamma har skadat mig såpass under åren att de bara är de som spökar
    Ok :-S
  • minoosmamma

Det känns liiite bättre och veta att det inte är BARA jag som får höra sånt=)

• Licens To Kiss

Du är inte ensam. Många i tråden som har nämnt de att dom får konstiga reaktioner.

• Ysta

Ja min släkt vill knappt veta av mig sen jag fick veta om mitt funktionshinder genom arbetspsykologen. Jag får höra att det är minsann bara för att jag alltid ska vara så himla märkvärdig, det är bara svammel.. Och de hoppas att jag inte går runt och säger det åt folk för det är ju "sååå hiiimla piiinsamt". Så nej du är inte ensam om såna reaktioner...

• Anonym (sjuk?)

även jag får höra det och typiska är " om man ska gå efter dom symtomen så har ju hela sverige adhd".

Ingen som vill svara på mitt inlägg jag skrev igår?

• Licens To Kiss
    Anonym (sjuk?) skrev 2009-03-30 14:59:23 följande:
    även jag får höra det och typiska är " om man ska gå efter dom symtomen så har ju hela sverige adhd". Ingen som vill svara på mitt inlägg jag skrev igår?
    Ska se om jag missade de elelr om jag inte kan svara.
  • Licens To Kiss

anonym (sjuk?) Visst har du adhd! kan vara så att läkarn inte ville ta de på telefon?!

Svar på tråden vuxna med adhd add as