• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • jazzy

Min jobbarkompis hund heter Egil

3 barnsmamma
  • Hannnas
    MrsMurphy skrev 2009-04-05 20:21:13 följande:
    Precis! Ett namn med anor! Dock inte där vi fått det ifrån... Skitjobbigt med namn när man jobbat så rackrns många år i bokhandel för man förknippar ju varenda j****a namn med nån författare.
    haha ja man är ju inte helt lost (ibland förundras man )

Tycker det är ett fint namn, o du ALLA namn går att förknippa med någon el något... känn bara namnet o se på er fina son o försök skita i allt som förknippas om det går...

Magda... skicka hit kladdkakan bums! ALLT tack ... o glassen med...
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • MagdaA

Hanna: det är 70% choklad i, nougat och dajm på toppen mmmmm! luktar ljuuuvligt

Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
  • Hannnas
    MagdaA skrev 2009-04-05 20:30:47 följande:
    Hanna: det är 70% choklad i, nougat och dajm på toppen mmmmm! luktar ljuuuvligt
    jamen sluuuta nu DHL!!!
  • Thezzizen

Honey, R ska på kurs 4 maj i gbg 2,5 vecka. Så vi hoppas ju inte bebisenblir sen, eller så får den bli jättesen så han inte kan åka..

Lättja, egil ja... hmmm måste säga att det är ju inte supervanligt precis.. Men ganska fint faktiskt..

Magda , låter supergott med kladdis! Själv har jag drömtårta hemma, men jag är ju huuungrig också. Och inget sånt riktigt att äta!

• MagdaA

Hanna: har itne smakat den ännu, rapporterar sen

Thezz: jag är också hungrig, ska grunda med en limpmacka

Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
  • Thezzizen
    MagdaA skrev 2009-04-05 20:44:39 följande:
    Hanna: har itne smakat den ännu, rapporterar sen Thezz: jag är också hungrig, ska grunda med en limpmacka
    Sluta frestas med limpmacka!!!! fasen glömde ju helt bort att vi behövde bröd idag när vi var iväg. Vi har en skiva kvar o den lär ju sparas till lovisa imorrn bitti suck..
  • Hannnas

thezz... nää ska han försvinna helt 2 1/2 v??? uscha

Magda... gott kan bara bli gott

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7