• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • MagdaA

hej på er. mycke jobb nu + att min syster är här, så lite tid vid datorn.

Lurkan: Blev en liten tår i ögat när jag läste vad Laban sagt, att han ville köpa en present, så gulligt av honom. tror absolut att han förstod vad som hände/blev fel och att man itne ska göra så, skönt att allt gick bra.

Hanna: tjusigt! kommer övriga väggar vara vita?

Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
  • Springflowers

AE... Tack så jätte mycket för det du skrev. Tycker inte alls jag är stark, utan jag tycker bara att jag kämpar på. Livet går sin fulla gång.
    Visst har jag back-up. Min syster o min mamma passar Daniel ibland, och de kommer på besök mer än 1 gång/vecka så de avlastar mig lite. I söndags var bara jag o Cicci på badhuset, vi hade jätteskoj och hon oxå. Hon får ju dela mig med Daniel, dem enda gångerna jag kan leka lite med henne själv om dagarna är då Daniel sover. Och det är ju skönt att han sover 1-2 timmar åt gången.
    Min syster erbjöd sig att passa Daniel medan vi var på badhuset o det var väldigt snällt av henne tycker jag.
    Och jag hoppas bara att mitt "kära" ex förstår att han inte bara kan träffa ett av sina biologiska barn för då flyger lilla jag i taket. Vill ju inte att Daniel ska känna sig åsidosatt för att hans pappa inte har alla bestick i lådan.
    Jag vet att killen gjorde rätt som lämnade mig innan Daniel kom till världen, men varför fattade han inte ngt tidigare?
    Jag hann ju bli kär i honom o som jag skrev tidigare idag så frågade jag honom otaliga ggr om han ville att detta skulle bli seriöst o om han visste vad han gav sig in i o han svarade ja. Då släppte jag ju muren o släppte in honom i mitt liv o mitt hjärta, fast mitt ex redan hade svikit mig o jag kände mig sårbar.. Dum som man är/var, så trodde jag att han skulle klara av det.

Hanna... Roligt att se er oxå. Man önskar ibland att det fanns fler timmar på dygnet, så man kunde sitta här, men det går inte tyvärr. Där är så mkt som ska donas o fixas.
    Såg i listan att du inte har så långt kvar av grav. Önskar dig all lycka till o du kommer att fixa det galant.
    När jag födde Daniel så var det lättare än när jag födde Cecilia, fast C vägde mindre o var mindre. Det gick fortare oxå.
    Vattnet gick 02.15, värkarna började vid 03, var regelbundna nästan direkt. Var inne på förlossningen 05.30, Daniel föddes 08.28. Så jag tyckte det gick snabbt.

• Hannnas

Magda...tack  jepp övriga väggar vita i grunden... ska få till bokstäver, siffror, myror o annat på de väggarna sen i mån av tid Mattan i rummet går i samma gröna som är i tapeten och sen ska jag hitta några passande lampor o gardin med... även vaxduk på hans ritbord...

Fler bilder på rummet kommer senare när sängen är inne...

Spring.. shit, säg inte så, INTE fortare denna tjejja är mindre än M, enl UL iaf o tack tack för lycka till

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • Springflowers

Hanna... Jag gillade tapeterna i Måns rum. Häftiga!
    De brukar ju säga att 2a förlossningen brukar gå fortare, men jag kommer inte ihåg hur din 1a förlossning gick. Den kanske redan gick snabbt??

• Hannnas
    Springflowers skrev 2009-04-08 21:33:30 följande:
    Hanna... Jag gillade tapeterna i Måns rum. Häftiga!De brukar ju säga att 2a förlossningen brukar gå fortare, men jag kommer inte ihåg hur din 1a förlossning gick. Den kanske redan gick snabbt??
    Tack

Jo de brukar säga det... Måns förlossning gick fort tycker iaf jag.. vattenavgång 16 o fullt öppen 1615 o sen ute 1645... så fort för att vara första tycker jag...

Nu natten här.. kramisar
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • Jessica26

Hanna.... vi bor i simrishmans kommun nere på Österlen så vi har ju ca 9 mil till Lund

Häftig tapet förresten..

Idag har trappan nästan kommit på plats i nya huset och det blir så snyggt

• Springflowers

Hanna.... Oj då, det var väldigt fort för att vara 1a förlossningen. Då hoppas jag att det inte går fortare denna gången.

Loggar oxå ut för idag...Kramiz

• MagdaA

nu blir det sängen här. OM vi får sova nått. Alex bara hostar och hostar. Förra natten hostade han så han kräktes 2 ggr...

Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7