• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • MrsMurphy

Hf: Funkar bra! Iofs så ammar jag varannan/var tredje timme men det blir ju mer eller mindre i sömnen...

Allt är såååååååå naturligt så...
  • Springflowers

Hejsan på er!!

Var verkligen ett tag sedan jag var här inne på fl. Lilla Daniel blir 5 mån på fredag. Tiden går fort.

Lättja... Ett stort GRATTIS till killen!

• after eight

God förmiddag!

Spring: SÅ kul att se dig! Hur är det? Hur går det för lille Daniel? Har han nån kontakt med sin far? Hur mår din dotter? Hur går det med kärleken? Berätta berätta!

Mamma till Isabel 050105 och Vincent 071211
  • lurksmulan

Hola!

Vi är hemma igen efter en intensiv vecka på Teneriffa!
    Växlande väder, vissa dagar 24 grader och jättefint, och andra dagar lite blåsigt och mulet.
    Vi var på världens häftigaste djurpark och på ett vattenland som var riktigt mäktigt.
    Annars var det upp och ner, Laban har haft riktigt uselt humör till och från, Polly trillade i barnpoolen (jätteläskigt!!).
    Hotellet var superbra, underhållning varje kväll, tre pooler, massor att göra för samtliga.
    Ska försöka ladda in lite bilder under dagen så att ni får se.
    Nu ska vi dricka lite kaffe och sen gå och titta på ett hus som vi ska få förhandstitta på i nästa vecka. Gavelhus nära det andra vi tittade på, men med nyrenoverade badrum och fräscht.

En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
  • Jessica26

Hallå på er alla.
    Välkommen hem Lurkan

Ville bara berätta att allt gick bra i Lund igår.
    Lillen lever och mår jättebra, inget som tyder på kromosomavvikelser.
    Blev tillbaka flyttad 2 dagar men det känns helt okej så nytt Bf blir 8 sept.

Jag ska dock tillbaka 30/4 för nytt ul på hjärtat och den dagen ska även Max opereras så det blir mycket då *suck* men skönt att man slipper köra flera ggr. Det är dock en bit iväg.

• Kickan 84

Hallå!

Jessica - Grattis till lyckat UL!

Lurkan - Välkommen hem! Vad spännande med hustitt!

Här är det fullt upp, ska iväg och hämta en drös med böcker till uppsatsen som ska plöjas i påsk. I övrigt har vi inte mycket för oss, för M's familj så gäller det att få hans syrras hus färdigt så ingen har direkt tid. På min sida har ju alla pälsdjur och M är allergisk så vi blir hemma.

Seth har fått virusprickar och ser ut som en salami, tillsammans med feber såklart. June är också kinkig, båda framtänderna uppe håller på att spricka igenom och dessutom är hon skitsur för hon försöker krypa men får inte riktigt till det än!

• after eight

Välkommen hem Lurkan! Låter läskigt det där med Polly!

jessica: Vad skönt att UL:et såg bra ut.

Mamma till Isabel 050105 och Vincent 071211
  • Jessica26
    Honeyflowers skrev 2009-04-08 11:04:12 följande:
    jessica: Skönt att allt såg bra ut på UL!Men vad är det du och Max har för problem???
    Det är polyperna som ska opereras på Max, han har ju lite problem.
  • Springflowers

After eight... Hej du Ja, det var ett tag sedan. Men jag hinner inte med datorn riktigt. Man är ju ensamstående med 2 barn, iaf varannan vecka. En vecka är Cecilia hos sin pappa.
    Det är bra med oss. Cecilia mår bra nu, tycker jag. Men hon frågar ibland om inte hennes pappa kan bo här. Men man får ju säga att han inte bor här o att han bor med sin Kit. Och då slutar hon att fråga. Hon älskar sin bror, hon vill gärna hjälpa till o bada honom eller smörja honom. Han har en väldigt torr hud.
    Han sover bra tycker jag. Om natten sover han 6-8 timmar. Somnar mellan 23-00 o sover till 7-8, och det är helt OK.
    Han gillar inte smakisar ännu, har provat några ggr, så det blir NAN 2 ett tag till.
    På tisdag ska det vägas o mätas plus vaccination. Jag undrar vad han väger då. För han är en liten buddha om man säger så. Förra månaden när han var 4 mån så var han 61 cm o han vägde 6,7 kg. En riktig liten bamsing.
    Det är stor skillnad med vägningen på Daniel o Cecilia. För när Cecilia var 1 år så vägde hon 7,6 kg. Och jag tror att Daniel väger däromkring nu.
    Ja du, mitt ex verkar skita i Daniel. Han har sett honom 2 ggr, men bara då när han har hämtat eller lämnat Cecilia. Annars så har han inte hört av sig o frågat hur det är med honom. Fattar verkligen inte!!!
    Och till kärleken så har jag ingen. Han som jag blev ihop med när jag var gravid lämnade mig 3 v innan Daniel föddes. Han blev rädd o osäker på att han skulle klara detta med Daniel o Cecilia. Och ändå frågade jag honom flera ggr i början av förhållandet om han skulle klara av det. Så jag har varken tid eller lust med en till karla jäkel som inte vet vad han vill. Jag lägger all min energi o kärlek på mina barn. Speciellt på Cecilia, som jag ser varannan vecka. Det är tufft.

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7