Pladderbebisarna Del 7
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare!
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare!
okej vet inte om jag ska ta detta som en förolämpning eller om det bara är det rena skära sanningen.... Jag gjorde två test på Facebook idag, det ena var hur mycket jag väger och det andra vilken ikea pryl jag är.... Då får jag att jag väger 200 kg och att jag är bokhyllan Billy, pålitlig, orubblig och fyllig .... WHAT?! Menar den att jag är tjock
Arg och ledsen i dag. Arg fortfarande efter ett BM-besök i går. Har bloggat av mig.
Lite ledsen för Davids morfar ligger för döden och har inte många timmar kvar. Vi ska ju åka upp dit i morgon, till Davids mamma och fira påsk. Men nu kommer vi troligtvis inte hinna träffa honom. Jag sa till D att vi kunde sticka tidigare från jobbet, slänga ner lite packning och åka upp, men han trodde ändå inte att vi skulle hinna. Det tar ju tre timmar upp.
Oj här händer grejjer när man är borta o tapetserar...
Nästan klar förresten, lyckades felskära på 2 av mönsterpassningarna så det fattades 2cm o FAN att jag fick beställa en rulle till för 2 vårder är det som är kvar, el rättare sagt 1 och 10cm jaja... men skitsnyggt blir det iaf
Spring.. KUL att se dig! Ledsamt att höra vilka karlskitar du har i ditt liv bara förstår att du inte vill lägga energi på dem utan kärlek på barnen ist!! *kram* roligt att höra att Daniel mår bra o jobbigt att bara träffa C varannan vecka...
Jessica... Grattis till fint UL sa ju det
.. vart utanför Lund bor ni? *nyf*
Lurk... välkommen hem!! Jobbigt med Ls humör o berätta mer om otäcka poolincidenten Nåt brun då?
Jaz..
AE... ska kolla bloggen...
Har GRYM mensvärk nu hade jag inte någongång med M... skitkonstigt! samma typ av mensvärk jag har vid mens, mao i skinkorna (knas va)
GLAD PÅSK alla! Nu packar jag ihop för helgen. Kanske kikar in från svärmors dator i helgen, men det är inte säkert.
Kram!
Glad påsk till alla!!!!!
vi kommer nog att vara hemma, fixa på tomten!!!
Idag ska min mamma vara barnvakt till Måns, M & jag ska till gymmet o träna lite... Jullan är iofs hemma. Det kommer nog gå bra!!!
Jaz... första natten utan Måns va? Hoppas det går bra o synd att inte Jullis är väck med
Lurk... fy fasen så läskigt särskilt med magläget! uscha... hur reagerade ni alla sen? Polly? Laban? Du?