• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • Thezzizen
    Hannnas skrev 2009-04-07 21:55:41 följande:
    Aktuellt lär det ju bli? för av ska den ju Ring din förlossning o fråga... o vad vill du eg?
    jo men om de blir snitt kanske man inte har allt att säga till om. SKulle även behöva läsa på lite mer innan
  • Hannnas
    Thezzizen skrev 2009-04-07 22:09:40 följande:
    jo men om de blir snitt kanske man inte har allt att säga till om. SKulle även behöva läsa på lite mer innan
    sant, det är ju omständigheter som får avgöra endel såklart... men det ska gå vid snitt.. o det är verkligen dags att läsa på nu om du inte gjort det
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • Thezzizen

Hanna, jodå han mår okej här.. Börjar bli mer och mer öm i magen bara (vad hade han räknat med). Han h ade nog räknat med att det skulle vara en piece of cake efteråt, och skulle snickra altan hela veckan . jo säkert...

Ja det är mkt som skulle behöva läsas på.... men men det hinns nog med det å..

• Thezzizen

nä dags att försöka få lite sömn här...

Godnatt!

• Hannnas
    Thezzizen skrev 2009-04-07 22:22:28 följande:
    Hanna, jodå han mår okej här.. Börjar bli mer och mer öm i magen bara (vad hade han räknat med). Han h ade nog räknat med att det skulle vara en piece of cake efteråt, och skulle snickra altan hela veckan . jo säkert...Ja det är mkt som skulle behöva läsas på.... men men det hinns nog med det å..
    haha ja jag förstår honom iof, man tror SÅ gott om sig själv ibland o det förvånar mig inte om han iaf ger altansnickeriet en chans för att sen krypa iväg med svansen mellan benen du får hälsa honom iaf

Jojo, "hinns med" visst... säkert du det är ju SÅ långt kvar menar jag

Nä nu ska jag försöka ringa in min man från garaget, han målar lister (tack gode gud sista strykningen där)...

Natti
  • Hannnas

Sist ut.... först in

morron

• jazzy

Hanna... hihi..kom ihåg 19.e....

3 barnsmamma
  • zagolik

Morrn!!!

Jag och Emil ska iväg på påskfest här strax.Min mage känns som i v. 20 idag
    Hur ska detta sluta

Ha en fin förmiddag så tittar jag in här sen efter lunch igen!

♥ Emil 080327♥
  • MrsMurphy

Morrn morrn!

Förkyld lillskit här... *suckar ljudligt* Det är väl lika bra att man vänjer sig misstänker jag!

Allt är såååååååå naturligt så...
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7