• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • angiee
    Kickan 84 skrev 2009-04-07 15:16:38 följande:
    angiee: Får du provision för sålda EX?
    haha, inte direkt va!  Tyckte bara det var en jätteintressant bok, inte bara för psykoterapi inriktade freak som jag, utan för alla vanliga föräldrar
    ღ ♥ ღ Vendla - vår livslånga uppgift & kärlek ღ ♥ ღ
  • Hannnas
    jazzy skrev 2009-04-07 17:20:51 följande:
    slingrade sig,  såklart... minimum är  3% tror jag för oss i Lärarförbundet.
    Hos oss brukar det ligga runt 2% o det är ändå ingen garanti för NÅGON procent ens... hårt är det
    zagolik skrev 2009-04-07 17:56:30 följande:
    Nä,lite väl kanske men jag har inte unnat mig något på jag vet inte hur länge och jag lyssnar jätte mkt på musik och tar mkt bilder och har väl alltid velat haft en lite bättre mobil. Så nu slog jag till! Emil pajade ju min andra men denna kommer han inte i närheten av!!! Den du har kollade jag med på. Fin design.Det är pekskärm på den va??
    Jepp pekskärm sen skiter jag helt i allt som den gör bara man hör när den ringer typ o jag kan ringa från den i nödfall jag avskyr allt som har med telefoner att göra

*motvalls kärring*
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • Thezzizen

kväller....

Har varit fullt upp idag, tänk vad det är jobbigt att vara ledig. man hinner nada medan L är på dagis. Och ikväll har hon varit ett monster som bara skrikit timmar i sträck. Och nu haar vi inget godis hemma .... Vill ju ha!

Hoppas iaf att ni har det fint och haft skön dag isolen...

• Hannnas
    Thezzizen skrev 2009-04-07 20:42:53 följande:
    kväller....Har varit fullt upp idag, tänk vad det är jobbigt att vara ledig. man hinner nada medan L är på dagis. Och ikväll har hon varit ett monster som bara skrikit timmar i sträck. Och nu haar vi inget godis hemma .... Vill ju ha!Hoppas iaf att ni har det fint och haft skön dag isolen...
    Inget gott i frysen?

*springer o hämtar en kärleksmums*

Min mage har de senaste 2 dygnen sjunkt rejält!! shit, t o m så att jag ser skillnad o det har isat o ilat mkt så jag tror inte lilla damen är rörlig längre utan snarare ruckbar fix tror jag inte hon blir innan tätt inpå förlossningen...
  • Thezzizen

Hanna, det är rensat på gott i frysen..... tyvärr. har rensat de tre sista kanelisarna precis..

När ska du till bm nästa gång då? Jag har mer tryck neråt och det ilar bra, men det har de ju gjort hela tiden så bebis har nog inte hittat ner än.. Ska ju på koll om en vecka så får se då

• Hannnas
    Thezzizen skrev 2009-04-07 20:49:27 följande:
    Hanna, det är rensat på gott i frysen..... tyvärr. har rensat de tre sista kanelisarna precis..När ska du till bm nästa gång då? Jag har mer tryck neråt och det ilar bra, men det har de ju gjort hela tiden så bebis har nog inte hittat ner än.. Ska ju på koll om en vecka så får se då
    Ska dit på torsdag...

Bläk för tom frys, jag har massa kanelisar men det är jag så sällan sugen på... du kan få!

Fattar du hur nära vi är nu! galet! jag har nog börjat inse det nu, för nu har jag börjat "vänta" lite så att säga...

Ska slänga upp tapeten i Måns rum imorgon iaf o sen får han flytta in lillgubben... usch vad det skär i mammahjärtat..
  • Honeyflowers

ojj... jag tycker att det ilar rätt bra i magen på mig med o jag är ju bara i v 27!!!!!!!
    kanske den håller på fixerar sig redan, max gjorde ju det i v 30 typ...

• Honeyflowers

hanna: det kommer bli skönt för er att han får eget rum, jag lovar! (säger en som alltid haft sonen i eget rum iofs )

• Hannnas
    Honeyflowers skrev 2009-04-07 21:08:18 följande:
    ojj... jag tycker att det ilar rätt bra i magen på mig med o jag är ju bara i v 27!!!!!!!kanske den håller på fixerar sig redan, max gjorde ju det i v 30 typ...
    ja man vet aldrig BM får känna nästa gång

Måns fixerade sig inte förrän någon dag innan förlossningen sist så jag räknar kallt med att donnan inte gör det heller..
  • Thezzizen
    Hannnas skrev 2009-04-07 20:55:41 följande:
    Ska dit på torsdag... Bläk för tom frys, jag har massa kanelisar men det är jag så sällan sugen på... du kan få!Fattar du hur nära vi är nu! galet! jag har nog börjat inse det nu, för nu har jag börjat "vänta" lite så att säga... Ska slänga upp tapeten i Måns rum imorgon iaf o sen får han flytta in lillgubben... usch vad det skär i mammahjärtat..
    Du kommer tycka det är så sköönt med eget rum till M, jag lovar!

Ja nu är det nära, känns skitskumt! Tror iaf jag har en del sd på kvällarna... märks att ja är omföderska vA? . plockade fram bebiskläder nu som ska ner i bbväskan i morrn iaf.
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7