Pladderbebisarna Del 7
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Lurk... usch så trist
låter mer som en personlig konflikt mellan "joppen" o J
Hälsa J så mkt!!
Surt med visningen med, varför blev det uppskjutet?
Nu har vi skrivit på alla papper på banken & gjort slutbeställning på huset. Dvs valt lister, dörrar, golv, etc etc. MYCKET & ROLIGT!!!!!!!!!!
Hej hej
Idag har vi varit & hälsat på Måns dagis, verkar helt ok..det är 7 barn som börjar nu..på två personal. Så hittils är vi nöjda...ena tjejen har jobbat som fsk i 10 år, den andra är sjuksköteerska i botten , så det är lovande...
HANNAH: Grattis till vecka 40!!
ZAGO; Grattis till löneökningen och tror inte jag sa grattis till det lyckade UL:et häromdagen. Hann nog aldrig skriva då men läste det.
LURK: Verkar otroligt att man kan behandla någon så. Blir så arg när jag läser. DEt värsta jag vet är stroppar som måste visa sin makt.... GRRR Tycker det är dåligt av J:s chefer att inte göra ngt. Trist att visningen blir uppskjuten.
ANGIEE: Grattis till huset! Spännande det låter. När är det byggstart??
TAck för era Grattis. Blir alldeles glad inombords när jag tänker tillbaks på UL:et
Shit jag är verkligen gravid!!
Har verkligen haft en bra tisdag!
Först UL, och sen dagis som kändes jättebra och sen fick jag reda på att jag får det uppdrag som jag var på intervju för i förra veckan. Har dock dåligt samvete att jag inte berättat att jag är gravid. Uppdraget sträcker sig i och för sig bara till 30 september, men samtidigt förstod jag på dem på intervjun att det troligtvis blir förlängt eftersom de verkligen behöver folk då de gör en nysatsning på sälj på den avdelningen. Samtidigt känner jag ju inte att jag måste proklamera denna graviditet ännu eftersom jag inte kommer att gå ut "officiellt" förrän efter KUB-testet. Men jag gillar inte att vara oärlig så nu har jag lite ångest... Men lite ego måste man väl ändå vara i dagens läge, eller?? *suktar efter medhåll*
Har varit och sjungit nu ikväll men jag var så trött så jag hängde inte med något vidare. Ska nog ta och lägga mig nu för sov ju knappt något i natt pga oron inför UL:et. Vi ses imorgon!
Morrn!!!
Jag är uppe och har duschat,ätit frukost och hunnit sitta här och surfat runt en stund. Lilleman här sover så sjupt så! Vi ska till öppna F sen så han får ladda!
Gallina:
GRATTIS,GRATTIS!!!! Till lyckat UL & jobbet!!! Jag vet precis känslan,för så som du beskriver kännde jag med innan. Men du,vi är gravida igen och det är så sant så sant!!!
Hurra!!!!! Underbart!!!
Du grattade mig i list tråden
Men tack igen!!
Ang lönen så är det me liksom för bra för att va sant men iof så nu så här dagen efter beskedet så är jag bannemig värd det så som jag sliter på jobbet och det jag har kunskaper om. Sköter massa med orginisationen när jag är på jobbet och är jätte ansvarsfull och när jag var på lönesamtalet så sa chefen att jag uppfyllde alla "kraven" och hade inget att anmärka på. Men jag ville ändå veta nåt så jag kan utvecklas och bli ännu bättre men det fanns inget så jag fick nog mest
Bättre f peng nu när lönen är höjd
Du har medhåll från mig
![]()
Morron!
Polly sov hela natten i sin säng!
Jag vaknade i morse och undrade var hon var och då sov hon i sin egen säng. Det var som tusan!
Hon är så söt, jag fixade frukost åt de när hon kom ut i köket med handen för ena ögat. "Smutsigt ögat", berättade hon. Då hade hon väl nåt lite skräp där, men jag är så imponerad över hur snabbt hon lärt sig prata väldigt bra.