Pladderbebisarna Del 7
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Ms fodrade gummistövlar har inte ens använts här... trist med onödigt köp men men...
Magda:
Vi har samma problem här, ända till förra veckan har vanliga overallen med galonisar funkat kanon! Men nu e de så varmt om dagarna här.
Idag fick han ha på sig sin fleecefodrade regnoverall. Men jag tror det kommer bli rätt varmt i den med .. men de e ju rätt så blött ännu.
Har ju ofodrat regnställ med, men tycker det är svårt att veta vad man ska ha under så de inte blir kalla under lixom. Denne herre han badar ju gärna i alla pölar =P
hej å hå. nu har vi varit ute och blivit leriga! Alex har åkt på rumpan utför snöhögarna ner i leran
hej vad det går i galonisar. vi tog en cykeltur också. haft lite läsestund och nu ska vi fixa lunch.
Hallå!
Nu är jag "fri", alltså de anser att jag mår tillräckligt bra att ta mig vidare det sista steget själv och det tror jag med. Det känns jätteskönt.
Kickan: härligt! var har du gått nånstans?
1100:- vill kommunen ha för att man ens ska få börja med installationen av jordvärme, hutlöst!
Magda: Har gått hos samma psykolog vi varit i kontakt med i o m Seths huvuddunkande. Hon arbetar egentligen inte med mammor efter förlossningen utan inför och sedan med barn men eftersom vi redan hade kontakt tog hon vid istället för ytterligare en ny... det var skönt
Dyrt, vad kommer hela kalaset gå på tillslut?
Kickan: okej, smidigt när man kan gå hos samma och inte måste hoppa runt mellan massa olika.
jaa du, minns inte exakta summan nu....men mkt pengar blir det. som tur är slipper vi ju lägga ut hela summan nu, utan det lägg på samma lån som vi ahr på utbyggnaden, som vi betalar till M´s pappa. Eftersom vi inte äger huset kan vi inte heller ta lån för sån här.
Magda: Jo, det är ju nog jobbigt att ha folk som ska sätta sig in i ens situation när man har det jobbigt. Räcker med en.
Ah, men ni kan inte köpa huset då?