• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • angiee

Jag tror att Thezz har fått bebis nu eller??? SÅg ut så på hennes facebook!

ღ ♥ ღ Vendla - vår livslånga uppgift & kärlek ღ ♥ ღ
  • angiee

Jag vill ju veta vad det blev! Skulle hon inte messa ngn i tråden?

ღ ♥ ღ Vendla - vår livslånga uppgift & kärlek ღ ♥ ღ
  • Hannnas

Hej tjejjer

Y på armen här hon är SÅ gossig... Sover tacksamt nog mest än... Måns älskar henne dock (än ) pussar henne o vill gossa hela tiden, oftast går det jättebra men ibland blir han lite väl hårhänt, när han blir sådär "till sig"...

Jag har ju sagt att jag inte ska amma men just råmjölken vill jag ge henne, o till skillnad från M så har hon en alldeles ypperlig sökreflex däremot är hon helt ointresserad av mina tutts, jahopp... så här handpumpas det o ges på sked, fast blir det kallt vill hon inte ha o hon är huungriga damen. så det flaskas redan o det går kanon! Ingen kritik ang detta från BB el fl alls faktiskt de ansåg oxå att det var sunt att ge råmjölken o sen kan det eg kvitta då gör man som man känner passar en själv bäst ska få en med utskriven imorgon på BB som stänger av mjölkproduktionen långsamt sen iom att det redan är igång...

Hoppas jäklar att T har fått nu iaf!! Lät ju så på FB iaf

Nu är det grill o VIN här

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns & Ylvas mamma .?:*¨¨*:?.
  • Kickan 84

Hanna: Skönt att det går så bra! Försår precis det där med att de blir till sig Klart att han älskar henne, enda gången S inte är helgo med sin syster är när han trotsar OSS... när de är helt själva hämtar han saker åt henne, bläddrar i böcker för henne osv

• Kickan 84

Förresten när får man se bild på underverket?

• zagolik

Jag har fått meddelande från Thezz!!!

Så här skriver hon:

Kl. 13.04 kom lovisas lillebror. Han mår bra och jag blöder och har feber. Hälsa alla. Kram Therese

♥ Emil 080327♥ väntar på bebis BF 091027♥
  • Kickan 84

Zago: Ojdå, hoppas att de får stopp på blödningen snabbt! Läskigt Blev det snitt igen eller vad?

• Cia o krabaten

Grattis Thezz!
    Hoppas du bara inte mår för dåligt.

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7