Pladderbebisarna Del 7
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Vet inte om det blev snitt eller ej. Hon skrev bara så och inget mer. Stackarn
Jag sms:ade tillbaks grattis och krya på dig. Hon får berätta mer när hon kommer hem.
Ett stort grattis till Lättja, Hannah och Thezz som fått sina små bebisar
Ett stort grattis också till tjejjen såklart för plusset.
Kikar in en snabbis för att berätta att Max Op gick jättebra igår och han behövde den verkligen.
Nu kan han ju andas pojken försjutton..
Var ju på Ul samtidigt som han låg på Op bordet så det blev en snabb granskning av hjärtat men allt såg kanon bra ut, verkar vara en fullt frisk liten Moa därinne
Grattis till bebisarna och ett stort krya på dig till Thezz...
Kram på er alla
Åh äntligen THEZZ! GRATTIS till Lillebror! Hoppas att du återhämtar dig snart
HANNAH: Vad härligt att allt går så bra. Och vin.....*suck* det satt inte fel kan jag tänka mig
*dregglar lite trots att klockan inte ens är 9*
JESSICA: Skönt att höra att Max Op gick bra och att Moa verkar må finfint!
Med oss är det bra, fast är grymt uttråkad. Så trist att vara ensam hela helgen. Men vi ska åka ner och hämta P imorgon och så stannar han tills på måndag och följer med på MKP:t. Sen kommer min mamma på måndag kväll och stannar några dagar i och med att jag ska vara försiktig med lyft. I övermorgon börjar jag jobba! Känns nästan overkligt, men det ska bli kul.
NO: En fråga bara, nu gjorde du ju FVP och inte MKP, men det är väl ungefär samma ingrepp. Tror du att man känner sig så ok att man kan gå tillbaks till jobbet efteråt?? (är ju kontorsråtta så det är ju inte fysiskt ansträngande). Har inte riktigt bestämt hur jag ska göra. Ska ju vara på sjukhuset 13:30. Å andra sidan kanske det är skönt med en kort första dag på jobbet så att man inte blir helt utarbetad ![]()
Grattis thezz till en lillebror! Hoppas du piggnar på dig snabbt!
Härligt Hanna att allt verkar flyta på, hoppas vi får se bilder snart =)
Jessica:
Va skönt att allt gått bra för max å att du fick se att hjärtat såg fint ut på lilla tösen i magen =)
LaG:
Lycka till på måndag =) kram
Tack SNÖ
Har du haft en trevlig helg???
Grattis till lillebror Thezz! Hoppas du mår bättre snart!
LaG:
Nja, den blev inte riktigt som planerat. Vågar inte åka nånstans då vinterdäcken fortfarande sitter på. Vi skulle byta igår, å så är själva låsmuttern borta. Helt spårlöst. Så nu måste jag lämna in den för att få däcken bytta... suck! =P
Har skickat maken att handla på cykel nu ;)