Pladderbebisarna Del 7
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Massa GRATTIS till både Hanna och Thezz!!

Roligt att höra från dig Thezz
o hoppas du repar dig fort! Hur mkt blödde du eftersom du är såpass medtagen o feber o allt?
Magda... jag rekommenderar Frontline varmt! kanonbra!! hatar fästingäckel...
tjejjen... tack
SÅ... åter till familjelivet hemma, allt tar sin lilla tid
Var på återkontroll på BB igår med lillfisan, allt klart godkänt o PKU är avklarat... ska till BM imorgon igen för att kolla upp mig lite, tappade 850mL blod o hade värsta stora moderkakan tydligen
men jag mår kanon så det är ingen fara på taket
har t o m vågat kolla mig mellan benen o shit det SYNS inte att jag fött förutom att det är aningens svullet såklart... enda problemet jag har är en ischiasnerv på vänstersidan men det får ta sin tid att släppa...
KRAM
Thezz: Vad roligt att höra av dig! Stort grattis till lillebror! Hoppas att du mår bra och får komma hem snart!
Hanna: Fint att du ser städad ut i hönan
Underligt med koll, jag tappade ju mkt mer men mig kollade de inget extra, allt upp till 1 liter är ju "normalt" sa de på BB här, jag tappade ju 1,6 eller vad sjuttan det nu var och de frågade bara hur jag mådde ett par ggr.
hej hej!
helt slut! ledig helg men shit vad jag har jobbat. hela dagen igår och hela dagen idag har vi varit ute och jobbat på gården. krattat, rensat, klippt ner buskat, kapat ner träd, krattat mera, krattat ännu mera! Sen har vi hunnit med lite fika i solen, grillat korv och spånat på hur vi vill göra om ute. vi har ju en stor gård nu, men hör här, vi funderar på att göra den större! galet...
å i morgon blir det jobb igen...
Hannah
hur tänkt folk förr? "Vi he ne under bröggstuga så försvinn e no..." jag har hittat hur mkt skräp som helst! glas, porslin, järnskrot, gamla gjutjärnspannor, SKOR, massor av skor! leksaker, plåthinkar, ja allt!
varit ute på joggingrunda med hunden så snart blir det en dusch och sen sängen!
Kommer jobba mycket i veckan som kommer så det blir nog inte mkt datatid. Dessutom försöker vi va ute så mkt som möjligt nu när det är så härligt väder. Alex älskar verkligen att vara ute! Finns så mkt roligt och spännande att titta på. Han försvinner emellanåt så har han hittat nån rolig pinne eller sten el nått i skogen.
KRAM på er alla!
Lurkan: bagarstugan
gården jag... vi funderar på att ta en del av åkern utmed och liksom så ihop med gräsmattan (som redan är rätt stor men...) å sen kommer vi sätta rönnhäck längs kanten för att skärma av mot åkern och grannen (som iofs bor rätt långt bort men iaf... )
Lurkan: Förstod inte heller Bröggstuga och jag är ändå från norr, så det är nog inget vedertaget.
Magda: Min pappa har gigantisk gräsmatta och visst var det kul att kunna springa fritt när man var liten, men jag skulle aldrig ta över den gården för jag skulle smälla av om jag var tvungen att klippa gräset