• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • Habaladabala

Massa GRATTIS till både Hanna och Thezz!! {#lang_emotions_flower}  {#lang_emotions_cheers}  {#lang_emotions_heart}

Elisas stolta mamma
  • Hannnas

Roligt att höra från dig Thezz o hoppas du repar dig fort! Hur mkt blödde du eftersom du är såpass medtagen o feber o allt?

Magda... jag rekommenderar Frontline varmt! kanonbra!! hatar fästingäckel...

tjejjen... tack

SÅ... åter till familjelivet hemma, allt tar sin lilla tid Var på återkontroll på BB igår med lillfisan, allt klart godkänt o PKU är avklarat... ska till BM imorgon igen för att kolla upp mig lite, tappade 850mL blod o hade värsta stora moderkakan tydligen men jag mår kanon så det är ingen fara på taket har t o m vågat kolla mig mellan benen o shit det SYNS inte att jag fött förutom att det är aningens svullet såklart... enda problemet jag har är en ischiasnerv på vänstersidan men det får ta sin tid att släppa...

KRAM

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns & Ylvas mamma .?:*¨¨*:?.
  • Kickan 84

Thezz: Vad roligt att höra av dig! Stort grattis till lillebror! Hoppas att du mår bra och får komma hem snart!

• Kickan 84

Hanna: Fint att du ser städad ut i hönan

Underligt med koll, jag tappade ju mkt mer men mig kollade de inget extra, allt upp till 1 liter är ju "normalt" sa de på BB här, jag tappade ju 1,6 eller vad sjuttan det nu var och de frågade bara hur jag mådde ett par ggr.

• MagdaA

hej hej!

helt slut! ledig helg men shit vad jag har jobbat. hela dagen igår och hela dagen idag har vi varit ute och jobbat på gården. krattat, rensat, klippt ner buskat, kapat ner träd, krattat mera, krattat ännu mera! Sen har vi hunnit med lite fika i solen, grillat korv och spånat på hur vi vill göra om ute. vi har ju en stor gård nu, men hör här, vi funderar på att göra den större! galet...

å i morgon blir det jobb igen...

Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
  • angiee

Hannah

Kul med en bra höna, annars kan det ju vara redigt fult där nere så snart efter en förl.
    Thezz
    Vilken liten kille om man jämför med L? Krya på dig!
    ღ ♥ ღ Vendla - vår livslånga uppgift & kärlek ღ ♥ ღ
  • MagdaA

hur tänkt folk förr? "Vi he ne under bröggstuga så försvinn e no..." jag har hittat hur mkt skräp som helst! glas, porslin, järnskrot, gamla gjutjärnspannor, SKOR, massor av skor! leksaker, plåthinkar, ja allt!

varit ute på joggingrunda med hunden så snart blir det en dusch och sen sängen!

Kommer jobba mycket i veckan som kommer så det blir nog inte mkt datatid. Dessutom försöker vi va ute så mkt som möjligt nu när det är så härligt väder. Alex älskar verkligen att vara ute! Finns så mkt roligt och spännande att titta på. Han försvinner emellanåt så har han hittat nån rolig pinne eller sten el nått i skogen.

KRAM på er alla!

• lurksmulan
    Magda: Under vad? Bröggstuga? *korkad stadsbo*
    Vad ska ni göra med gården hade ni tänkt?

Laban och Polly har lekt jättebra under kvällen. De bestämde sig för att ta hand om Pollys isbjörn, så de slet fram alla täcken och kuddar i hela huset och la i en hög på vardagsrumsgolvet tillsammans med diverse gosedjur. Sen bäddade de ner djuren och jag vet inte allt de höll på med. De hade jätteroligt iaf!
    Skönt var väl det, Laban har varit på världens sämsta humör hela helgen, slagits och skrikit och varit kaxig och bara allmänt tråkig.
    Dessutom sover han dåligt nu, vaknar med nattskräck flera gånger per kväll, så det är väl något som ligger och stör.
    En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
  • MagdaA

Lurkan: bagarstugan

gården jag... vi funderar på att ta en del av åkern utmed och liksom så ihop med gräsmattan (som redan är rätt stor men...) å sen kommer vi sätta rönnhäck längs kanten för att skärma av mot åkern och grannen (som iofs bor rätt långt bort men iaf... )

• Kickan 84

Lurkan: Förstod inte heller Bröggstuga och jag är ändå från norr, så det är nog inget vedertaget.

Magda: Min pappa har gigantisk gräsmatta och visst var det kul att kunna springa fritt när man var liten, men jag skulle aldrig ta över den gården för jag skulle smälla av om jag var tvungen att klippa gräset

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7