• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • angiee

Sitter i skolan men ska iväg på en ansiktsbehandling nu & sedan dricka VIN med en kompis i stan. Ja - en tisdag! Idag är det "helg" för mig eftersom all annan tid går åt att vara mamma, plugga & jobba extra. Man får ta vara på sina tillfällen. Ska njuta ordentligt!

Kram alla!

ღ ♥ ღ Vendla - vår livslånga uppgift & kärlek ღ ♥ ღ
  • after eight

Hur vet man om det är vanlig kräksjuka eller det andra viruset?

Mamma till Isabel 050105 och Vincent 071211
  • Kickan 84

AE: Om det är calci kan man smittas om, vi hade det i vintras och jag var sjuk två gånger innan vi fick skiten ur huset! Annars vet jag inte, brukar väl kräkas värre om det är det kanske?

• lurksmulan
    numberone skrev 2009-05-05 11:34:11 följande:
    Vart kan man se hannas tös???
    Föregående sida.
    En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
  • numberone
    Hannnas skrev 2009-05-05 08:54:21 följande:
    MorronHär är min lilla tjej Nu ska jag läsa igenom lite.....
    Åååå vilken liten sötnos!
  • Hannnas

Tack tjejjer... jag tycker ju själv att hon är såå söt nu o jättemysig, ÄN är det ju lätt allt

Utom tuttsen då, donnan käkar blod o tuggar kött nu kan jag säga jaja... hur snabbt är det eg meningen att det ska ge sig? kan ju för fasen inte hålla på så här länge?

Lurk... haha herregud, spiral på vift låter faktiskt väldans läskigt, tur att den hittades iaf

Angie... jag ska nog oxå ta mig ett glas ikväll o vaddå veckodag, sååå svensk behöver man ju inte bli då ska man väl vara dyngrak på helger el hur det nu är nä hellre ett glas en tisdag än 10 på en lördag njuuut

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns & Ylvas mamma .?:*¨¨*:?.
  • Honeyflowers

hanna: det kan tyvärr hålla på ett bra tag, jag minns inte rikigt själv men ett par veckor tog det nog för mig innan den värsta smärtan la sig....usch.....för min del gjorde det mkt mindre ont med amningsnapp..du kan ju alltid testa det

• zagolik

Hanna: Jättefin tjej!!! Tycker med hon är lik A,ilf på den bilden. 

♥ Emil 080327♥ väntar på bebis BF 091027♥
  • Hannnas
    Honeyflowers skrev 2009-05-05 12:27:46 följande:
    hanna: det kan tyvärr hålla på ett bra tag, jag minns inte rikigt själv men ett par veckor tog det nog för mig innan den värsta smärtan la sig....usch.....för min del gjorde det mkt mindre ont med amningsnapp..du kan ju alltid testa det
    Nä amningsnappen gör ju att de bara suger ännu hårdare

Nu har jag bett om sådana snäckor som Kickan rekommenderade, ska prova dem
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns & Ylvas mamma .?:*¨¨*:?.
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7