• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • lurksmulan
    zagolik skrev 2009-05-05 15:25:38 följande:
    Lurk: Men hela programmet finns att se på deras hemsida.
    Åh vad bra! Jag ska titta på det ikväll, ska bli roligt!
    De fick ju 1 555 000:- för det huset!

Kickan: Skönt att det inte bara är jag! Jag är inte heller mycket för kramar och sånt så jag tycker det är lite jobbigt när andra är det. Och när folk vill blir kompisar lite för fort liksom. Jag får gärna fler kompisar, men ibland känns det lite läskigt liksom.
    En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
  • Hannnas

Lurk... tycker inte heller om känslan av när folk "tränger sig på" så att säga... o ang huset var det nog det för det gick för den summan du säger

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns & Ylvas mamma .?:*¨¨*:?.
  • lurksmulan

Kickan: Med Laban tyckte jag att det gick ganska långsamt, han kröp när han var 10 månader t.ex. När Polly kom planerade jag att njuta av lugnet, men icke. Hon var värsta racersnigeln direkt och det hade jag inte alls tänkt mig.

Hanna: Jag är lite splittrad. På ett sätt tränger hon sig inte alls på, vi hörs inte sådär jätteofta, ibland inte ens varje vecka, men det känns som om det blev ett stort steg från att sitta brevid varandra på utbildningar till att träffas hemma och fika.

Ja då är det nog det huset. Då får jag kolla och se vad vi missade. Vi la ju 1 425 000 som vårat högsta bud.

En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
  • MizzLizzy

Hej hopp!
    Kikar in en snabbig innan jag går från jobbet.

MKP:t gick bra igår. Inte det skönaste jag varit med om kanske, men det tog ju bara ca 30 sek och var väl mer obehagligt än vad det gjorde ont. Otroligt skönt att ha det gjort iaf. Nu är det bara väntan kvar... Skönt att ha börjat jobba och ha fått lite annat att tänka på.

Kikar in mer imorgon!
    KRAM

♥ Fanny ♥ 080130
  • Hannnas
    MizzLizzy skrev 2009-05-05 16:57:22 följande:
    Hej hopp!Kikar in en snabbig innan jag går från jobbet. MKP:t gick bra igår. Inte det skönaste jag varit med om kanske, men det tog ju bara ca 30 sek och var väl mer obehagligt än vad det gjorde ont. Otroligt skönt att ha det gjort iaf. Nu är det bara väntan kvar... Skönt att ha börjat jobba och ha fått lite annat att tänka på. Kikar in mer imorgon!KRAM
    Hoppas på finfina resultat!
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns & Ylvas mamma .?:*¨¨*:?.
  • numberone
    Hej hopp!Kikar in en snabbig innan jag går från jobbet. MKP:t gick bra igår. Inte det skönaste jag varit med om kanske, men det tog ju bara ca 30 sek och var väl mer obehagligt än vad det gjorde ont. Otroligt skönt att ha det gjort iaf. Nu är det bara väntan kvar... Skönt att ha börjat jobba och ha fått lite annat att tänka på. Kikar in mer imorgon!KRAM
    Va rädd om dig och försök att koppla bort tankarna även om det är jätte svårt!! Håller tummarna för kanon resultat!! KRAM
  • zagolik
    Det kommer säkert gå bra. HÅLLER TUMMARNA FÖR DIG VÄNNEN

När skulle du få svar?
    ♥ Emil 080327♥ väntar på bebis BF 091027♥
  • jazzy

Hej hej...

Ja då vet man vilka man INTE ska kram om då....{#lang_emotions_surprised}{#lang_emotions_wink}

3 barnsmamma
  • jazzy

LaG..vad skönt att det gick bra...klart det blir bra *kram*

3 barnsmamma
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7