Pladderbebisarna Del 7
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Thezz: Första dygnen kan de ju ha det väldigt krångligt, innan magen kommit igång ordentligt. Låter dock väldigt jobbigt med kväljningarna
Har de sagt något på BB om det?
Thezz: Hoppas att det ger med sig snart
hmm, han kanske kan få somna lite vid bröstet nu o inte äta sig proppmätt...
Vad roligt att se dig Thezz! 
thezz: Hur tar Lovisa det hela med lillebror??
Tack detsamma Lurka!!!
Honey, ja du.. svartsjuka är väl ett ord.... Hans napp är väldigt svårt att acceptera att hon inte får ha. Men samtidigt kan det klappas och pussas lite,.. Det jobbiga för hennne är nog att dela mamma och pappa nu när vi varit borta ett par dgr.. Honhar varit jäteledsen sen vi kom hem...
Thezz: Dg 3-10 tycker jag var värst med amningen, sen ger det sig lite.
Mina två tips är amningskupor så tuttarna kan vädras under tröjan och läcka lite som de vill
Och Elizabeth Arden Eight hour cream på såren så läker de inom ett dygn!
Bör väl kasnke tvättas bort innan amningen.
Magen har jag inga tips till, annat än att låta det ta lite tid och sen testa att utesluta vissa saker ur kosten.
A tålde inte att jag drack Coca-cola! Då fick han jätteont, men E hade inga problem med det. Hon däremot tålde inte apelsinjuice.
Mjölk är ju vanligt att de är känsliga mot också.
Cia, ja nu är det ÖMT!!! huga, förträngt detta sen förra. Ändå går det bättre nu än då!
Lurka, ja jobbigt blir det nog. Hon är ju väldigt pappig så han får ta henne mkt, vilket inte gör ngt då jag inte pallar lyfta henne.. Hon var ju sån STOR tjej när jag kom hem... jesus, de växer verkligen... Men jag tror att i längden löser det sig... Jobbigt bara då han är så skrikig att man inte kan lägga ifrån han en sekund, Då hinner man ju engagera sig i henne lite å...