Pladderbebisarna Del 7
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Hanna: Ja, man får verkligen upp ögonen för hur himlans lättsamt det varit med ett barn när man har två, vänta bara tills hon kryper och försöker ställa sig mot allt... jäklar vad J slår sig just nu
Hanna: Men det GÖR ont, jätteont. Jag har också haft sår och blödit och sånt. Jag kommer ihåg att jag fick ta ett djupt andetag innan jag började amma, för att det gjorde så jäkla ont.
Men det går över, sen måste man bara bestämma om man vill vänta ut det eller låta bli.
Herregud ja, när den lilla börjar röra på sig är friden över! Jag tyckte det var så lugnt och skönt, sen bestämde sig Polly för att vara Blixten och göra allt så fort, och det var inte alls roligt.
Lurk... ett andetag är ju bara förnamnet, man får verkligen fokusera så man inte kramar ihjäl bebisen el nåt... shit...
Jag är inställd på att även Y kommer vara blixten som M... likabra... därför njuter jag nu
Förresten, såg du nytt läge igår? för visst var det en av lyorna ni kikade på som var med???
Lurk: Men hela programmet finns att se på deras hemsida. ![]()
Lurkan: Hade också sett fram emot lite lugn och ro, men June är verkligen på gång med allt! Seth var så nöjd och satt där han satt rätt länge, den här damen sitter inte stilla för fem sekunder!
Angående kram och sånt är jag en sån som över lag inte alls kramas med folk på det viset, så jag kan förstå dig.
Hanna: Jo, det tar på krafterna! Seth ramlade ju aldrig och slog sig såhär men han var ju lite senare med att resa sig så han var ju mer stabil i sig själv, han ramlade ju aldrig när han började gå heller.
Lurk... jag är likadan!
Kick... mm ja man får se hur det blir, M ramlade sällan heller iof o han var ju rätt tidig ändå... men ja, vi får se vad som händer med Y, likabra att vara inställd på det värsta ![]()