Pladderbebisarna Del 7
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Magda: Seth var inte heller någon sån, men då funkade ju amningen aldrig särskilt bra heller i o m hans gulsot, sedan blev det bara som en ond cirkel eftersom de försökte tvinga honom att amma när han var som slöast. June reste ju huvudet direkt och sökte, det är ju väldigt annorlunda.
lurkan: Som jag skrev till Kickan igår så är "Problemet" att våran gård lutar åt alla håll å kanter, nu har vi tänkt göra ordning en liten "lekhörna" med gungställning och sandlåda å så, och det finns knappt en plan yta på hela gården där det rymms, därför vi måste knycka lite av lägdan.
Hej alla...
Tackar för grattis! Hemma idag. Dock är min kropp helt slut... hoppas det återhämtar sig snabbt... Just nu sover grabben men ska väl ha käk så fort han vaknar...
Börjar tveka nu om amningen, ont gör det ju... men nu börjar de göra prdentigt ont närbrösten är sprängfyllda... har fått sår på ena också...
Ingen bra kombo med en kille som gärna vill ligga där konstant...
Kicka; vaddå för snäckor?
Hanna, exakt vet ja inte.. lite mer än en lliter blödde jag. Vartfrån vet ja inte riktigt...
Thezz
Thezz: Är snäckor, som jag skrev av en särskild typ. Köpte mina vid amningsmottagningen/BB-hemvård, de utsöndrar något mineral som snabbar på läkeprocessen. Jag var fruktansvärt sårig och blödde vid varje amning då June åt konstant i början. Verkligen kanonbra är dem!
Thezz: Röstar för Elis, som vanligt eftersom jag inte fick någon själv!
Skönt att ni fått komma hem förresten
Måste fråga, killen här verkar ha jobbigt med magen. Ska de ha de när de är såhär små? bajsade första gången inatt o kväljde och kräktes... nu har inte ätit på fyra timmar och har lyckats bjsa men kväljer o mår illa samtidigt. känns jobbigt att amma honom full igen...