• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • Hannnas
    snöstjärna skrev 2009-05-05 09:06:13 följande:
    Husvisning i eftermiddag oxå! =) Hade nästan glömt bort .. ohhh va skoj! *hoppas hoppas hoppas*
    ohh vilket hus???
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns & Ylvas mamma .?:*¨¨*:?.
  • snöstjärna

Hanna:
    Ja precis =) I dag ska vi på visning, hoppas på att få det för det pris vi vill ;) Å att det faller oss i smaken då vi väl är där ... spännande.

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogspot.com ♥ღ ¸.?°´¯)♡
  • after eight

Morrn!

Haft en kräksjukenatt och en superkass morgon. Vincent kräktes två gånger sent i går kväll, vi fick sanera sängen två gånger, byta på honom och ställa honom i duschen. Blä, vad trött jag är på sjukdomar!

Tänkte förresten kolla med er, hur lång tid brukar ni låta det gå innan barnen får gå tillbaka till dagis? Jag brukar tillämpa 36 timmar efter senaste kräkan, för det var så de sa på Östra till oss. Dagis hävdar 48 timmar. Men om han kräktes i går kväll och det inte kommer något mer, ska han behöva vara hemma ytterligare en dag då?

Mamma till Isabel 050105 och Vincent 071211
  • lurksmulan
    Hanna: Ja den var på vift lite... jag har ju massa mellanblödningar och så skulle jag känna själv efter trådarna men hittade inget! Så jag fick gå till bm och hon kollade.

På tal om inget, har ni sett den porriga bilden på förstasidan här på fl? "Baka bebis i maj" eller vad det nu står. Ena handen på tutten och andra på väg ner i brallorna. *skrattar ihjäl mig*
    En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
  • Hannnas
    after eight skrev 2009-05-05 09:58:34 följande:
    Morrn!Haft en kräksjukenatt och en superkass morgon. Vincent kräktes två gånger sent i går kväll, vi fick sanera sängen två gånger, byta på honom och ställa honom i duschen. Blä, vad trött jag är på sjukdomar! Tänkte förresten kolla med er, hur lång tid brukar ni låta det gå innan barnen får gå tillbaka till dagis? Jag brukar tillämpa 36 timmar efter senaste kräkan, för det var så de sa på Östra till oss. Dagis hävdar 48 timmar. Men om han kräktes i går kväll och det inte kommer något mer, ska han behöva vara hemma ytterligare en dag då?
    48h gäller om det är calcivirus, 48h från det att man är frisk t o m... men vanlig kräksjuka bör väl 36h räcka tycker jag iaf
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns & Ylvas mamma .?:*¨¨*:?.
  • angiee

Hannah

Hon är bedårande & lik A tycker jag åxå. SÖT som attans!!!

ღ ♥ ღ Vendla - vår livslånga uppgift & kärlek ღ ♥ ღ
  • Kickan 84

Hanna: Söt liten flicka!

Skönt att du kom i land så snabbt, själv tyckte jag att J var rentav ful i över en månad

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7