• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • MagdaA

go kväll!

jobat i kväll men de var tungt. fick så ont i min vänstra axel i em, vet inte alls vad som hänt. å jag använder ju armarna hela kvällen när jag mjölkar. inge kul. fick ringa efter ledarn när en ko skulle semineras. är vä axel jag har ont i och trots att jag är högerhänt så seminerar jag men vänster, men det gick inte alls.

Precis duschat Alex och bytt i hans säng. Stackrn har blivit förkyld och hostar så han vaknar och kräks Skulle ha varit på dagis men jag vab:ar halvdag, åker och jobbar när M kommer hem.

snö: kul! Nån länk till huset?

Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
  • lurksmulan
    snö: Vad spännande med huset! Hoppas ni får det!

Magda: Aj det låter inte alls roligt! Du kanske har översträngt axeln?
    En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
  • zagolik

Morrn!!!

Varit vakna sen kl 05...så ska väl försöka få E i säng igen strax....*gääääääsp*
    Här vräker regnet ner så vet inte vad vi ska hitta på.. får väl ta bilen till öppna F. Om jag får sova lite innan bara

Ha en bra dag alla!

♥ Emil 080327♥ väntar på bebis BF 091027♥
  • MagdaA

morrn

ond axel idag ser inte fram emot kvällens jobbpass. regnar här också och jag har en väldigt grinig förkyld pojke i mitt knä, vilken uuuuuunderbar dag!

• after eight

Morrn!

Haft en dust med David i morse, han är så envis ibland. Han ville lämna in Vincent på dagis i morse och gjorde det med, trots att jag styrt om min dag så att jag åker hem och löser av D klockan 11 och tar Vincent. Dagiset ville ju att vi skulle vara hemma med honom 48 timmar och jag orkar inte hamna i diskussion med dem, även om vi tror att Vincent inte smittar längre. Så D hade tagit honom till dagis och personalen hade muttrat. Jag skickade tillbaka honom för att hämta hem honom igen. Vi måste ju verka helt knäppa i personalens ögon.

Mamma till Isabel 050105 och Vincent 071211
  • Hannnas

Goddagens

Precis bokat in bvc för hembesök till fredagen... gott att slippa åka iväg...

Trött men det ska man väl vara, får ändå sova mkt för Y äter bara 2ggr/natt o det tycker iaf jag är jättebra med tanke på hur liten hon är ändå...

Kick... har snäckorna på nu o har haft sen igår, känns redan lite bättre! Iaf i såren så att säga, läkeprocessen har börjat *tjohoo*

Snö... roligt! Håller tummarna att ni får det för att hitta ett hus som båda faller för är inte det lättaste

Magda... ajaj vad har hänt med din axel?

AE.... trist med dust men men.... o skit i vad personalen tycker så länge ni försöker vara överrens...

Jaz... vart håller du hus?? JAG är ju t o m mer här än du Hur mår M nu o hur går det på dagis för både dig o honom så att säga?

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns & Ylvas mamma .?:*¨¨*:?.
  • MagdaA

Hanna: vet inte fick ont helt plötsloigt igår em, gör inte så ont när jag bara "är" men vissa rörelser gör ont och att bära/lyfta är en pina. inge bra med tanke på mitt jobb. ska dessutom jobba mån-lör den här veckan.

• MagdaA

pratade precis med M. Han är med våran bil på verkstaden. låter kanske konstigt efterom han jobbar som bilmekaniker, men det är ac:n som krånglar. märkte nu när det började bli varmare ute att den inte kyler som den ska. Verkstan M jobbar på har inte ac-behörighet så han var tvungen att boka tid på verkstan där han jobbade tidigare. Ibland är det himla bra med kontakter! Först och främst fick han själva felsökningen billigare eftersom han jobbat där. Sen så visade det sig att det är en grej som måste bytas, den delen kostar 2500:- ny, men en av hans gamla kollegor trodde att han hade en sån som han kunde få köpa billigare. Sen ska det ju fyllas gas igen, och killen som har ac-utbildning och gör sånna jobb hade en tub "över" så han kunde fixa det på sidan om Förhoppningsvis blir det inte lika saftigt dyrt som vi trodde från början.

• angiee

Jag & en kompis delade på 2, 5 flaska vin igår & idag är jag T R Ö T T ALdrig lika roligt dagen efter!

ღ ♥ ღ Vendla - vår livslånga uppgift & kärlek ღ ♥ ღ
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7