• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • Hannnas

Lättja... gahhh vad rörigt allt är ändå

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns & Ylvas mamma .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Förresten, ni som ammar/har ammat... vad har ni för kläder?? tycker det finns SÅ litet utbud o det som finns är svindyrt gillar boob men de är dyyra.. jag vill INTE blotta hela bröstkorgen varje gång hon ska äta o HMs tycker jag är för "snäva" så att säga..

• lurksmulan
    Hanna: Ja jag tycker att hon är lik Laban när han var i samma ålder, men J tycker inte alla de är lika! De har precis likadana tänder och även väldigt lika ögon.

Nu ligger hon i sin säng och hostar, stackaren.
    En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
  • Hannnas
    lurksmulan skrev 2009-06-05 11:40:18 följande:
    Hanna: Ja jag tycker att hon är lik Laban när han var i samma ålder, men J tycker inte alla de är lika! De har precis likadana tänder och även väldigt lika ögon.Nu ligger hon i sin säng och hostar, stackaren.
    Ja de är väldans syskonlika, roligt tycker jag... Y o M har INGET gemensamt alls ögonfärgen är det ÄN, men den ändras ju ett bra tag till så...

Stackarn som är sjuk
  • lurksmulan
    Hanna: Jag hade också världens problem med kläder när jag ammade Polly. När Laban var liten fanns det nog bättre grejer, då ammade jag ju ganska länge och kommer inte ihåg de problemen.
    En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
  • jazzy
    MrsMurphy skrev 2009-06-05 11:19:39 följande:
    Hanna: Jag ska rota reda på lite självkänsla nån gång i framtiden och då hoppas jag att man kan göra giftemålet till en kul grej...  Jag anser ju också att det är ett måste att använda sin rösträtt och jag börjar faktiskt landa för junilistan. Jag har aldrig haft en tanke att dom existerar ens en gång men dom är väl ett litet missnöjeparti för såna som mig där inget faller i smaken.
    jag röstade nej till EU, så det känns som det kvittar för min del. Orkar inte engagera mig faktiskt...
    3 barnsmamma
  • Hannnas
    http://www.dn.se/fordjupning/europa2009/vad-ska-du-rosta-pa-i-eu-valet-1.869858

Lurk... jaa det är skitstörigt tycker jag! hittade ett skitfint booblinne, men inkl frakt skulle det gå på 600 drygt tycker jag är svindyrt för ETT linne men vad ska man göra?? är så smidigt att man kan öppna undertill att man inte måste visa hela BHn för folk som är i närheten... *surar ännu mer*
  • Hannnas

mmm ser ingen bild Jaz? bara ett rött kryss

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7