• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • lurksmulan

Polly tänker nog bli baglady när hon blir stor. Nu går hon runt med en dockvagn som innehåller: En stor hund i mjuklift, Bullan, en grön råtta, en gigantisk isbjörn och en kudde med ett bi på. Hon har fullkomligt moffat in grejerna under sufletten!

En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
  • Thezzizen
    lurksmulan skrev 2009-06-05 10:46:19 följande:
    Polly tänker nog bli baglady när hon blir stor. Nu går hon runt med en dockvagn som innehåller: En stor hund i mjuklift, Bullan, en grön råtta, en gigantisk isbjörn och en kudde med ett bi på. Hon har fullkomligt moffat in grejerna under sufletten!
    haha, hon packar ju effektivt! I lovisas paraplyvagn får bara leksaksgrönsakerna åka!
    *Lovisa 071006* *Noel 090501*
  • Hannnas

Lättja... är du galen?? det är ju skitkul att förbereda bröllop ju vad är det ni vill "komma undan"?

Här behövs inget babygym, räcker med M tydligen... han sitter o visar Y massa leksaker o hon tycker det är jättekul

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns & Ylvas mamma .?:*¨¨*:?.
  • lurksmulan

Kolla här! På den här bilden har hon t.om installerat sig själv under vagnen!
    Baglady

• MagdaA

snö: ja, letat lite efter en sån men itne hittat än...ska kika lite i em om jag hinner. nya snygga jeans skulle han behöva så ev blir det nått åt det hållet. vill ju att han ska kunna leka lite i det också

Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
  • MrsMurphy

Hanna: Allt! Vi rymmer nog till stadshuset eller nåt när det bär av. Kruxet är bara att man vill ju ha minne från tillfället i form av kort iaf och jag vill absolut inte vara på kort just nu. Samt att man vill ju ha en liten fest men samtidigt känns det skitbökigt. Killens familj skulle slå ihjäl oss om vi inte gjorde något men min mamma kommer balla ur och bli jättestressad. Allt som har med giftemål vill vi slippa men samtidigt så vill man ju ha vissa bitar men omöjligt att få det att gå smidigt med vänner/familj. Urk! 

Allt är såååååååå naturligt så...
  • snöstjärna

hihihi sååå sött! Polly - bagladyn ;)

lurksmulan skrev 2009-06-05 10:56:29 följande:
    Kolla här! På den här bilden har hon t.om installerat sig själv under vagnen!
    ♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogspot.com ♥ღ ¸.?°´¯)♡
  • lurksmulan

Ursäkta att jag spammar er, men på den här bilden ser man verkligen  hur långhårig hon börjar bli!
    Sjukling juni 2009

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7