Pladderbebisarna Del 7
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Polly tänker nog bli baglady när hon blir stor. Nu går hon runt med en dockvagn som innehåller: En stor hund i mjuklift, Bullan, en grön råtta, en gigantisk isbjörn och en kudde med ett bi på. Hon har fullkomligt moffat in grejerna under sufletten! ![]()
Lurkan:
hahhaha, vilken beskrivning =) Ser henne framför mig. haha baglady ;)))
Lättja... är du galen?? det är ju skitkul att förbereda bröllop ju
vad är det ni vill "komma undan"?
Här behövs inget babygym, räcker med M tydligen... han sitter o visar Y massa leksaker o hon tycker det är jättekul ![]()
Kolla här! På den här bilden har hon t.om installerat sig själv under vagnen!
![]()
snö: ja, letat lite efter en sån men itne hittat än...ska kika lite i em om jag hinner. nya snygga jeans skulle han behöva så ev blir det nått åt det hållet. vill ju att han ska kunna leka lite i det också
Hanna: Allt! Vi rymmer nog till stadshuset eller nåt när det bär av. Kruxet är bara att man vill ju ha minne från tillfället i form av kort iaf och jag vill absolut inte vara på kort just nu. Samt att man vill ju ha en liten fest men samtidigt känns det skitbökigt. Killens familj skulle slå ihjäl oss om vi inte gjorde något men min mamma kommer balla ur och bli jättestressad. Allt som har med giftemål vill vi slippa men samtidigt så vill man ju ha vissa bitar men omöjligt att få det att gå smidigt med vänner/familj. Urk!
hihihi sååå sött! Polly - bagladyn ;)