Pladderbebisarna Del 7
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Så nu har man fixat babysimsplats till hösten också.... tänk vad mkt som måste fixas långt i förväg.... hade inte en tanke på det..
Jisses vad ni har skrivit sen jag var inne sist
Hade tänkt lämna F på dagis, men sen ringde de från dagis och sa att de var på väg ut i skogen och då kände jag att det får kvitta så jag stannade hemma istället. Har verkligen bara slappat och för en gångs skull sovit middag med Fanny! Skönt. Givetvis har hon inte bajsat på hela dagen
THEZZ: Såg att du var orolig för ögoninflammation på lillebror. Nu minns jag inte exakt hur gammal F var när det började, men hon hade ett rinnigt öga ett tag och på BVC svarade de att det kan bli så när tårproduktionen är på väg att sätta igång. Kan vara lite trångt i tårkanalen t ex och det går över av sig själv. Så förhoppningsvis är det bara det som är problemet
HANNAH: Förstår att det känns som en lång tid att ha M hemma på heltid. Har dagis stängt så många veckor eller vad är anledningen? Vad gäller amningstoppar så hade jag inte så många, däremot hade jag ett amningslinne under istället för bh, så även om man drog upp tröjan så var ju inte magen bar. Men det kan ju vara lite varmt nu på sommartid förstås... Tycker det finns väldigt dåligt med mammakläder över lag nu sen Kappahl och Lindex slutat med det. Blir ju HM kvar om man inte vill slänga ut en hel förmögenhet och det har man ju inte riktigt lust med.
LURK: Vilken härlig bild på Polly och vagnen
och vad stor hon blivit! Stackarn som är sjuk.
NO: Vad mysigt det lät med en middag på tu man hand. Det borde man verkligen göra lite oftare!
Vet inte heller vad jag ska rösta på. Röstade också nej. Har inte orkat kolla några debatter eller liknande.... Får väl se om det blir röstat. Kanske kan smita in ngn stans idag?
Hej!
Jag lyser med min frånvaro men nu äntligen är skolan över & jag har sommarlov! En sanning med modifikation för jag ska ju jobba mycket - men inget plugg iaf!
Nu om nån timme eller så ska jag pka upp till mig kompis på intensiven som FORTFARANDE ligger i respirator. Lunginflammation har hon fått men nu vet dem vad det är för bakterier hon åkt på. Igår fick hon en Trach. inopererad i halsen för att underlätta andningen, hon kan dock inte prata
Usch, förbereder mig på en hemsk syn
Nu blir samhällsläraren i mig upprörd.......... vad är det jag hör. Det klart ni ska rösta.
För att den är vår skyldighet att ta ställning och sätta oss in i sånt här, hur tråkigt det än må vara.
EU bestämmer mer över oss än man kan tro.
För att inte lämna plats för antidemokratiska partier
eller varför inte för att sympatisera med de människor runt om i världen som går i krig för rätten att rösta.
Röstade själv Nej till EU och vet inte vad jag kommer att rösta på riktigt ännu, men jag vet att jag ska rösta.
Annars? Läget? Allt är bra med oss. Jobbar en hel jobbig vecka till nu och sedan 4v kompledigt+4v semester......aaaahhhhhhhh!