• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • lurksmulan
    jazzy skrev 2009-06-05 09:02:17 följande:
    Hur är det med dina ungar???
    Jorå, Laban är på dagis idag. Med lappen, för första gången. Så jag hoppas verkligen att det går bra!
    Polly håller på och hostar lungorna ur sig och snorar som sjutton. Men hon är ganska pigg överlag. Vi får väl se hur länge hon sover middag, det kanske visar sig då istället.

Hanna: Så han ska vara hemma i 12 veckor då? Jag skulle bli galen. På riktigt. Våra barn är hemma 5 veckor och det räcker gott och väl. Det blir liksom inte roligt på slutet, de är rastlösa och saknar stimulansen och kompisarna och så blir det bara bråk.

Thezz: Härligt att han växer! Nu väger han nästan lika mycket som Laban när han föddes!
    En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
  • Thezzizen
    Hannnas skrev 2009-06-05 09:32:46 följande:
    Vad härligt o så lustigt, M o L har ju varit rätt lika i måtten om jag inte har fel? o nu verkar det som våra 2:or följer varandra med! Y var ju 4400 förra veckan o 56 o det är ju väldans lika
    Ja verkligen....  de börjar smått och avancerar!

Dock måste jag höra, hur vanlligt är de att dessa minimänniskor får ögoninfl.  Han har fått ett jättekletigt öga nu som jag tvättat. Paniskt rädd för att få ögoninfl i familjen...

Och om ni är intr. så finns det i bloggen en bild av resultatet för att hålla familjefrid. Tänk vad vissa saker är viktiga för karlar...
    *Lovisa 071006* *Noel 090501*
  • Thezzizen

Hanna, 12 veckor hemma?  Jises, det hade gåt t mig på nerverna. Lovisa är hemma fyra veckor, plus två veckor 50 %...  Hon behöver verkligen dagis.

• Hannnas

Lurk... jepp 12v... ja jag kommer oxå bli tokig! Men A ska ju vara föräldraledig med Måns i sommar (därav hans långa ledighet) så då får han ju inte vara på dagis... o iom att vi bor granne med dagiset så känns det ju skitkonstigt om han skulle vara där o vi alla andra hemma i trädgården

Men HAN kommer bli tokig när vi är ensamma de första 3v innan A kan roa honom... *rys*

thezz... smiter in i din blogg...

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns & Ylvas mamma .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas
    Thezzizen skrev 2009-06-05 09:40:17 följande:
    Hanna, 12 veckor hemma?  Jises, det hade gåt t mig på nerverna. Lovisa är hemma fyra veckor, plus två veckor 50 %...  Hon behöver verkligen dagis.
    Jo M behöver det med kan jag säga... men ja, vad göra...

FIN grill!!
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns & Ylvas mamma .?:*¨¨*:?.
  • snöstjärna

Tjingeling!

Missförstånd:
    Gud så skönt att det gått så snabbt för dig att få tid. Jag väntar å väntar å längtar å längtar ännu, men SNART såååå! =)

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogspot.com ♥ღ ¸.?°´¯)♡
  • Thezzizen

Snö o MissF,  sitter precis och ramlade på en stor sidan om GBP op i min morrontidning här. Visste inte ens att det gjordes här på las.

• snöstjärna

Thezz:
    Jaså, ja det blir ju mer å mer vanligt å mer å mer "okej" från andra ;) De har börjat operera på nästan alla sjukhus nu, det finns ju en enorm efterfrågan ... till å med vårt lilla sjukhus i Hudiksvall opererar ju =) Men attans för denna väntan .. den är grym!
    Men snart så ... augusti - oktober är det dax för mig ....

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogspot.com ♥ღ ¸.?°´¯)♡
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7