Pladderbebisarna Del 7
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Hanna, 12 veckor hemma? Jises, det hade gåt t mig på nerverna. Lovisa är hemma fyra veckor, plus två veckor 50 %... Hon behöver verkligen dagis.
Lurk... jepp 12v... ja jag kommer oxå bli tokig! Men A ska ju vara föräldraledig med Måns i sommar (därav hans långa ledighet) så då får han ju inte vara på dagis... o iom att vi bor granne med dagiset så känns det ju skitkonstigt om han skulle vara där o vi alla andra hemma i trädgården
Men HAN kommer bli tokig när vi är ensamma de första 3v innan A kan roa honom... *rys*
thezz... smiter in i din blogg...
Thezz:
Vad har du för bloggadress?
Tjingeling!
Missförstånd:
Gud så skönt att det gått så snabbt för dig att få tid. Jag väntar å väntar å längtar å längtar ännu, men SNART såååå! =)
Snö o MissF, sitter precis och ramlade på en stor sidan om GBP op i min morrontidning här. Visste inte ens att det gjordes här på las.
Thezz:
Jaså, ja det blir ju mer å mer vanligt å mer å mer "okej" från andra ;) De har börjat operera på nästan alla sjukhus nu, det finns ju en enorm efterfrågan ... till å med vårt lilla sjukhus i Hudiksvall opererar ju =) Men attans för denna väntan .. den är grym!
Men snart så ... augusti - oktober är det dax för mig ....