Pladderbebisarna Del 7
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
THEZZ: Stackare avundas dig inte vad gäller L:s utbrott och svåra läggning. Har du någon som kan hjälpa dig nästa vecka??
Fanny har alltid varit lätt att lägga men sedan hon var sjuk så har hon fått den fula ovanan att sova i min säng och har inte orkat ta tag i problemet än. Får göra det nu när P kommer hem. Vår lägenhet är ju bara en 2a och när vi flyttade tillbaks från båten så ställde vi vår säng i vardagsrummet för att F skulle fortsätta få eget rum... Och nu sover hon ändå i vår säng... i vardagsrummet.... Stor idé att ha den där alltså
Är glad för P fick komma hem redan idag
Han har varit i Bergen och gjort en tenta och skulle egentligen åkt tillbaks till riggen några dagar. Men så strulade ngt till sig så de tyckte inte det var ngn idé att han åkte ut igen
Så han kommer när som helst. Skööönt!
Alex är ju fortfarande dålig på pratet, men det kommer fler och fler "ord" eller "ljud" kanske mans ka säga
Våran kompis som var här för några veckor sedan och grävde jordvärmen, han heter Pär, å de lärde sig Alex att säga, så nu pratar han om Pär hela dagarna
Alla maskiner, traktorer, bussar, lastbilar han ser är Pärs. Även alla djur. Han säger "Päääääää" Pär har även fått en plats vid vårat köksbord, trots att han aldrig ens var in i köket....hmm..... luriga barn kan vara ![]()
Nu loggas det ur här...
Ha en fin kväll alla ![]()
LaG... skönt att mannen kommer snart ![]()
Magda... A samlar o vips så sprutar det ut meningar kan jag lova! sött med pääää ![]()
*mumsar fläderparfait med jordgubbar* 
Vi har ju inte haft överdrivna nattningsproblem den senaste tiden sen hon började på dagis men idag var hon verkligen SÅ övertrött. Först på dagis och leka och sen hem och fortsätta leka med bästisen här i huset bredvid och att sen lägga till uruselt ätande... Hon var helt förstörd! Dessutom är det bara killen som kan lägga henne för han har nattat sen i september, det gör att jag verkligen fasar för den dagen då jag står här med 2 ungar ensam en kväll när man inte axlat nattandet på den ena på 9 månader. Det är deras lilla stund och dom gånger jag ryckt in så har det helt blivit pannkaka för det hör ju inte till "rutinen".
Men hon har blivit helt hopplös med maten nu, jag vete sjutton vad som hänt. Hon har ju alltid testat allt glad i hågen men nu så är det nej till allt. Frukosten vet jag snart inte vad jag ska ta mig till med men middagen de 2 senaste dagarna har funkat halvhyggligt när hon fått sitta på knäna på en vuxenstol. Känns som jordens cirkus då hon bara ska testa gränser.
Hoppas alla får en bra dag.... Vi ska på släktträff och jag känner mig nervös inför att träffa alla som inte träffat ellen... Ibland upplever jag det som att folk tycker det är lite skamligt med att ha ett barn som inte är som alla andra... Vi ska ha med ellens gåstol så hon kommer definitivt att sticka ut ur mängden och väcka en massa frågor och blickar....
NO: hoppas det inte blir jobbigt för er. Att ni får känna er stolta över er fina tjej.
Och din fina mage
Nu har vi varit en stressig vända på ett köpcenter här o fixat presenter. Rs bror fyller o hans syster tagit lärarexamen så det ska firas idag. lovisa sover o jag har klädproblem o vi ska vara där om en timme....o gärna ha ammat innan...
lurka, nä jag vet inte, hon ska ju inte sova alls helst. hon somnar dock utan så mkt ståhej efter lunch inga probs där.
no; hoppas ni får en trevlig dag!