Pladderbebisarna Del 7
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Lättja... jamen boka en bra fotograf och en kväll på en fin restaurang för hela familjen så överraskar ni dem med fest o bröllop
smidigt enkelt o så smiter ni
Lurk... hon är ju underbar Polly ![]()
Lurk... jättesöt är hon! så himla lik laban!
Måns hår är oxå jättelångt, men det syns bara när han badar
Fy, jag är inte alls sugen på att laga mat idag, skitless o surar mest idag (sur på A för att han ska vara iväg både ikväll o imorgonkväll)... men Måns måste ju äta så man får väl rycka upp sig...
Hanna: åh, dom var fina
Köpte du dom rutiga? Ska kolla de, å piké var ju en bra idé! SOm sagt, nya jeans behöver han iaf, då kan man ha med det också om det blir kyligare på kvällen.
vi ska på bröllop i augusti också, men det är här hemma så då får A vara hos farmor och farfar.
dax att åka och hämta på dagis nu. sen i em tänkte jag hinna baka lite. Micke upptäckte till sin förfäran igår att vi inte hade några kakor i frysen!
Hanna: Iom att mamma befinner sig 55 mil bort så är det inte så lätt att bara styra upp en middag... Plus att dom skulle slå oss sönder och samman om vi inte förvarnat!
Hur går det med era funderiungar i EU-valet nu då? Jag bligade 2 timmars debatt igår för att försöka få någon koll. 
EU val, ja..jag tänker inte rösta alls.... ![]()
Hanna: Jag ska rota reda på lite självkänsla nån gång i framtiden och då hoppas jag att man kan göra giftemålet till en kul grej...
Jag anser ju också att det är ett måste att använda sin rösträtt och jag börjar faktiskt landa för junilistan. Jag har aldrig haft en tanke att dom existerar ens en gång men dom är väl ett litet missnöjeparti för såna som mig där inget faller i smaken.
lättja... vet du någon bra sida där man kort sammanfattat kan läsa vad de olika partierna står för o verkar för just i detta?
Hanna: jag kollar runt på http://www.dn.se/fordjupning/europa2009/fragor-svar-om-eu-valet-1.857407 just nu...