• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • Thezzizen
    snöstjärna skrev 2009-06-05 10:31:49 följande:
    Det är rätt många ändå det. Här opas max en i veckan. dvs. ja max 52. Men minus sommar månaderna. Så inte så många. Vi hoppas på att de ska ta fler i veckan så fler opas, så långa köer.Jag börjar med en blogg jag så får vi se vad det blir. Har du några foton på de två du vill ha med? maila till [email protected]
    ja mailar i morrn, vi ska fota dem ihop i morrn å..
    *Lovisa 071006* *Noel 090501*
  • Hannnas
    MagdaA skrev 2009-06-05 10:32:07 följande:
    vi ska på bröllop i juli. M´s syster så ALex ska ju med. kikat lite efter kläder men inte hittat nått fint. Någon som har tips? Skulle gärna vilja hitta en fin skjorta och några snygga brallor. Men gärna nått man kan använda fler gånger än just då, alltså inte allt för uppklätt, men ändå fint.
    shorts kanske passar bättre?

Jag köpte dessa häromdagen o tycker de är urfina! Köpte en vit piké från fix med o det är ju snyggt men inte "för" uppklätt, o går att ha till annat o länge...

http://www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=3518041&styleid=3518037&path=3403475;3215210;3232580;3527905;111370;1357361
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns & Ylvas mamma .?:*¨¨*:?.
  • MrsMurphy

Jag tycker att det är skitskönt med det här reget och rusket... Grabben sover som en gud där ute i 3-4 timmar när jag lämnat Nora på dagis. Dock så vore det trevligt med fint väder imorgon då vi ska på Bugattiträff men det kan man väl titta i stjärnorna efter... 

Allt är såååååååå naturligt så...
  • jazzy

åhhh vill oxå gå på bröllop..men våra vänner är sååååå tråkiga, vilka mesar *asg*

3 barnsmamma
  • Hannnas

*surar* vill oxå gå på bröllop *

Vi ska till djurparken imorgon så jag hoppas på finare väder imorgon

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns & Ylvas mamma .?:*¨¨*:?.
  • MrsMurphy

Ni kan få styra upp mitt bröllop och vara mina stand-in om ni vill... *mutter* Hatar bröllop! Men skulle dock vilja gifta mig. {#lang_emotions_undecided} Vi har ju bestämt att vi ska göra det men försöker komma på hur vi kommer lindrigast undan.

Allt är såååååååå naturligt så...
  • snöstjärna

Vi ska på bröllop nästa sommar, å jag längtar MASSOR!
    Skulle det varit nu i sommar .. not so much. Men nääääästa sommar!
    Då har jag förhoppningsvis kommit ner i "normal" storlek å kan köpa FIIIINA kläder! Å inte bara det som passar kroppen.

Guuuud, så skoj de ska bli!

Ska dessutom få äran att fota dem lite, å även hjälpa till med inbjudningskorten å placeringarna å så =)

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogspot.com ♥ღ ¸.?°´¯)♡
  • Thezzizen
    MrsMurphy skrev 2009-06-05 10:30:16 följande:
    Thezz: Visst är det en otrolig skillnad i tillväxt med den första och den andra! Med Nora ammade jag ihjäl mig och hon följde ju iofs kurvan bra men det låg ju gödning på allvar bakom. Höll på mörda alla som snackade om att dom hade grädde i mjölken... Nu med andra så sa dom tom på bvc att jag kanske inte behövde amma så mycket när han lade på sig 1,2 kg på 3,5 veckor där i början. Skrattretande vilken skillnad det kan vara!
    ja verkligen, iof skönt också eftersom han var ganska liten för att vara så överburen. Men den hära kan verkligen suga, lovisa kunde inte alls på samma sätt s jag tror det är det det beror på.
    *Lovisa 071006* *Noel 090501*
  • jazzy
    MrsMurphy skrev 2009-06-05 10:43:30 följande:
    Ni kan få styra upp mitt bröllop och vara mina stand-in om ni vill... *mutter* Hatar bröllop! Men skulle dock vilja gifta mig.  Vi har ju bestämt att vi ska göra det men försöker komma på hur vi kommer lindrigast undan.
    självklart ställer jag upp..... Bara du kommer på vin nån dag
    3 barnsmamma
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7