Pladderbebisarna Del 7
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
hanna inte bestämt än, det var det kyrkan skulle ringa om. Jag har önskat första helgerna i augusti, men även slutet av juli... Iaf under vår semester. Eg ville vi ha min dopdag eftersom det är samma kyrka, men det är en onsdag så de kan ju bli svårt för folk. 1/8 står högst på listan
Thezz: Visst är det en otrolig skillnad i tillväxt med den första och den andra! Med Nora ammade jag ihjäl mig och hon följde ju iofs kurvan bra men det låg ju gödning på allvar bakom. Höll på mörda alla som snackade om att dom hade grädde i mjölken... Nu med andra så sa dom tom på bvc att jag kanske inte behövde amma så mycket när han lade på sig 1,2 kg på 3,5 veckor där i början. Skrattretande vilken skillnad det kan vara!
hej hej!
vilket skitväder! blåser och regnar på tvärsan. Hoppas det blåser bort idag för i morgon vill vi ha fint väder! iaf uppehåll! Är dax för den årliga mc-utflykten! Är ett gäng i bekantskapskretsen som har tradition att alltid åka på utflykt på nationaldagen. brukar va ca 15 cyklar, ca 20 pers totalt. Jag har inte varit med förut. I fjol var A så liten och året innan var jag gravid, å innan de hade inte Micke nån mc. Men nu så
Farmor jobbar tyvärr men farfar har sagt att han vill vara barnvakt
Så vi lämnar A vid 9 i morgon och kommer hem vid 19 eller nått. Alltså en heldag själva!
OM det blir inställt pga vädret så tänkte vi åka in till stan och gå på relaxen på badet istället, bada, basta, äta gott...
vi ska på bröllop i juli. M´s syster så ALex ska ju med. kikat lite efter kläder men inte hittat nått fint. Någon som har tips? Skulle gärna vilja hitta en fin skjorta och några snygga brallor. Men gärna nått man kan använda fler gånger än just då, alltså inte allt för uppklätt, men ändå fint.
Mmagda:
En sån skjorta utan krage då? Sån som ser lite gammaldax ut? Det kan man ju ha lixom annars med? Går att ha både till jeans, finbyxor å shorts =)