• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • Thezzizen
    snöstjärna skrev 2009-06-05 10:04:12 följande:
    Thezz:ny blogglayout snart kanske ? =)
    Ja du tänkte på det häromdagen....  Något förslag?  Något somrigt kanske...  Du har ju jämt så snygga!!"
    *Lovisa 071006* *Noel 090501*
  • lurksmulan
    Thezz: Så små har väl tyvärr samma risk att få ögoninfl som äldre. Jag var rädd för att Polly hade åkt på det igår, hon var svullen ovanför ena ögat och det rann lite. Men idag är det helt borta så jag vet inte vad det var igår.
    En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
  • jazzy

hanna...hur går det med din blogg??? {#lang_emotions_wink}

3 barnsmamma
  • snöstjärna

Thezz:
    Ja men visst, nått somrigare. Det ska jag nog kunna fixa =)
    Vad vill du de ska stå i rubriken nu då?

"Noel & Lovisas saga"
    "Mammalivet ur min synvinkel"

Några smeknamn? "Lillgummis & Lillgos" ?

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogspot.com ♥ღ ¸.?°´¯)♡
  • Thezzizen

Ååååhh skitirriterad! De skulle ringa m ig om dopet, gjorde det igår när jag satt i bilen så jag hörde inte. Ringde igår o de svarade inte och ringde nu o då är de stängt! F-n, nu måste jag vänta till måndag ju!

Snö; stog inte om väntetiden här. men de siktade på 80 op om året iaf...det var det deet fanns resurs för

• Hannnas
    jazzy skrev 2009-06-05 10:10:06 följande:
    hanna...hur går det med din blogg???

mördad fattar inte hur folk har tid

Dop ja... måste man kanske börja planera lite inför... viska ju ha vårt dop i trädgården...

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns & Ylvas mamma .?:*¨¨*:?.
  • Thezzizen
    Hannnas skrev 2009-06-05 10:13:37 följande:
    mördad fattar inte hur folk har tid   Dop ja... måste man kanske börja planera lite inför... viska ju ha vårt dop i trädgården...
    Mysigt med dop i trädgården.... Måste fråga då känner ni en präst då eller  bokar man bara dit en?

Åh jag ville ju veta om det gick at tha dopet i den kyrkan eller inte så man kunde börjat planera..
  • jazzy
    Hannnas skrev 2009-06-05 10:13:37 följande:
    mördad fattar inte hur folk har tid   Dop ja... måste man kanske börja planera lite inför... viska ju ha vårt dop i trädgården...
    nä inte jag heller...en blogg ska ju uppdateras varje dag för att jag ska vilja läsa...

Mysigt med dop ute...

Behöver tips om en present till en liten bebistjej....
    3 barnsmamma
  • Hannnas
    Thezzizen skrev 2009-06-05 10:17:21 följande:
    Mysigt med dop i trädgården.... Måste fråga då känner ni en präst då eller  bokar man bara dit en?Åh jag ville ju veta om det gick at tha dopet i den kyrkan eller inte så man kunde börjat planera..
    Nä vi frågade prästen helt enkelt om det gick att ha dopet hemma, eftersom kyrkans tider inte passade... inga probs alls
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns & Ylvas mamma .?:*¨¨*:?.
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7